31 oktober 2015

Mijn Kreadoe 2015 ontmoetingen

tekstborden workshop van Gezellig Gemaakt

Hoi lieve allemaal!

Ik heb gisteren zo'n leuke en intensieve dag gehad. Ik bezocht de Kreadoe in de jaarbeurs in Utrecht. Het is de grootste jaarlijkse beurs in Nederland voor creatieve zelfmakers.  Ik heb veel leuke dingen gezien, maar nog meer: veel leuke mensen ontmoet. Ik vertel je graag in een foto verslagje hoe het was.


Gezellig Gemaakt

Ik bezocht eerst de workshop stand van Gezellig Gemaakt. Zo leuk om Mandy na allerlei mailcontact nu in het echt te ontmoeten: Superleuke spontane meid!


Ik begrijp helemaal waarom het bij haar een constante aanloop van lieve mensen was: naast het feit dat zij een aanstekelijke gezelligheid met zich meedraagt, zijn haar workshops tekstborden en lichtblokken maken geweldig. Je kon zelfs een miniworkshop Transfermarker bij haar volgen (ook verkrijgbaar in haar webshop.)


Van glasblokken die in de bouw worden gebruikt, leert Gezellig Gemaakt je hoe je eenvoudig zelf zo'n Lichtblok maakt. 



En dit tekstbord kon je ook helemaal zelfmaken: vynil gesneden letters op een houten bord. En deze tekst was wel de meest geliefde en ik begrijp heel goed waarom!
hihi ;-) 
Daarnaast heb je keuze genoeg uit de verschillende tesktborden die je bij Gezelllig Gemaakt kunt maken. Maar je kunt zelfs je EIGEN TEKSTEN bij Mandy aanleveren om daar een bord van te maken. Superleuk!!


Helaas staat Gezellig Gemaakt vandaag en morgen niet meer op de Kreadoe, maar wel op de Kerstbeleving in de Brabanthallen te Den Bosch. Verder geeft ze deze workshops ook aan huis, dus mogelijkheden te over! Alle info vind je hier

More is More


Ik merk steeds vaker dat wat je aan de voorkant van een merk/winkel ziet, sterk beïnvloed wordt door wie er aan de achterkant aan werkt. More is More is zo'n merk: hele leuke producten en wat blijkt, ook een hele leuke eigenaresse: Jacqueline is een geweldig mens en een inspirerend persoon, ronduit prachtig! Net als haar producten en haar presentatie. 


Je vindt bij More is More Annie Sloan kalkverf, Armour glasetspasta (die heb ik gekocht!!) en een hele mooie collectie sjablonen. 




en natuurlijk verkoopt More is More ook Transfermarkers! En wat extra leuk was, was dat ik spontaan wat demonstraties kon geven aan leuke klanten die zich afvroegen wat die stift nou kon? Er was niet veel nodig om hen te overtuigen en ze gingen als blije klanten bij de stand van More is More vandaan. 




Er stond een heel mooi groot windlicht op de stand van More is More. Deze is ge-etst met Armour glasets pasta. Met kanten sjablonen die je ook in de collectie van More is more vindt. Supermooi en indrukwekkend en helemaal niet moeilijk om te doen!
Alle info vind je hier

Bedijs


Ik vind het heerlijk om om te gaan met mensen die mij inspireren en waar ik tegen op mag kijken. En daarin zijn deze twee geweldige dames aan die lijst toegevoegd: rechts staat de lieve Irene, eigenaar van Bedijs.
Links op de foto staat een heel mooi en inspirerend mens: Petra, bij veel van jullie wel bekend Pleuntjes blog. Zij is bij Bedijs de rechterhand van Irene en zelf ook heel creatief. En als er iemand is die oprechte aandacht en oog heeft voor een ander, dan is dat wel Petra, zij is echt bijzonder... 


Bedijs is een stijlvolle shop waar je een verukkelijke collectie vind van stempels, tape, papier en wol en draad. Het is gewoon heerlijk struinen tussen de mooie spulletjes van Bedijs. Kijk maar lekker even mee...




De houten popjes kun je bij Bedijs kopen en zelf decoreren zoals je wilt.



De lieve ijverige Letitia van Homemade4You ontmoette ik bij de stand van More is More. We hebben lekker samen gelunchd: broodje kroket mocht het zijn! :-) (dat was even lang geleden, hmmm!!)
Letitia had zelf geen stand, maar heeft nu al aangekondigd dat ze er volgend jaar zal staan, waarschijnlijk met... Een Transfermarker workshop! Maar als je dat te lang duurt, dan kun je nu al Transfermarker workshop pakketjes in haar online shop kopen.  kijk maar hier



Ik ontmoette ook de lieve Ineke van de Schatkamer van Sophie. Zij gaf ook een workshop tekstbord maken, maar dan met sjablonen en krijtverf. Helaas heb ik daar geen foto's van. Maar je kunt bij haar ook leuke workshops volgen buiten de Kreadoe: 

Passiebloom


Ik ontmoette ook de lieve mooie Ayla van Passiebloom. Zo jammer dat ik vergeten ben daar foto's te maken!! Ik was veel te druk bezig om daar mooie spulletjes te shoppen. Ik was vooral dol op de mooie kaarten collectie.

Verder heb ik nog leuke volgers ontmoet die ik vergeten ben op de foto te zetten :-) ach... is ook niet erg, het was vooral leuk om iedereen ontmoet te hebben en dat is waar het echt om gaat: lieve leuke mensen :-)

Was jij op de Kreadoe? Wat heeft indruk op jou gemaakt?


Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...