11 november 2014

Transfermarker op houten hartjes





Hoi!

jij bent op zoek naar het Transfermarker-project.  Ik heb de marker echter van de markt gehaald omdat ik niet langer kon staan achter de  mens-en milieu-onvriendelijke stof in de marker. Ik ben inmiddels een vriendelijk alternatief op het spoor, maar dat moet ik nog beter onderzoeken. Als ik een goed werkend alternatief heb, dan maak er melding van in mijn nieuwsbrief.



Wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief! Je ontvangt dan ook meteen toegang tot mijn GRATIS downloads

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






         








In de tussentijd inspireer ik je graag met veel andere leuke zelfmaak-projecten! Kies maar uit!! klik op een afbeelding hieronder.
Veel zelfmaak-inspiratie-plezier!!

 groetjes,
 Karin Joan
dit veld niet invullen s.v.p.


Klik op een afbeelding om naar het project te gaan














Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          



BewarenBewaren

9 opmerkingen:

Julia ~Creativenails4fun~ zei

Dit is zo'n leuk project!

xxx

Anoniem zei

Hee leuk, dat hartje herken ik!

Het sterretje vind ik ook erg leuk moet ik zeggen!

Liefs

Aartje zei

Super zijn ze weer!
Groeten, Aartje

speak louder zei

Leuk idee zeg

speak louder zei

Leuk idee zeg

Diane zei

Waar kan ik een transfermarker kopen?wat is dat precies?

Anoniem zei

Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!

Anoniem zei

Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!

Unknown zei

Are you in need of Urgent Loan Here no collateral required all problem regarding Loan is solve between a short period of time with a low interest rate of 2% and duration more than 20 years what are you waiting for apply now and solve your problem or start a business with Loan paying of various bills. You have come to the right place just contact us via email at abdullahibrahimlender@gmail.com whats Number +918929490461 Mr Abdullah Ibrahim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...