29 oktober 2015

Informatie Workshop Schrijven met Penseel


Hee lieve allemaal,
ik krijg gigaveel mailtjes van jullie met vragen over mijn aankomende workshop schrijven met penseel. Ik doe mijn best om je nog te antwoorden, maar bij deze wat antwoorden op de meest gestelde vragen:

KAN IK ME AL INSCHRIJVEN?
  •  De inschrijf mogelijkheid is nog niet open, want ik heb de workshop nog niet af :-) Ik verwacht over enkele weken te openen, je krijgt ruim van tevoren bericht via mijn nieuwsbrief: http://eepurl.com/Fpdb
WELKE MATERIALEN HEB IK NODIG?
Je hebt eigenlijk maar 1 penseel (rond met punt) nodig en een waterverf setje (of aquarel of ecoline of andere inkt). Ik gebruik graag de penselen van Harolds Grafiek: http://www.harolds.nl/p/penselen/aquarel/synthetisch--filament/rond-harolds-serie-975_2 
(maar wacht nog heel even met kopen, ik kijk of ik een leuke korting voor je kan krijgen) Ik gebruik een nummertje 5 of 6 (maar 4 of 7 is ook prima hoor. Verder heb je gewoon papier nodig (printerpapier) en je moet kunnen printen.  

WAT GAAT HET KOSTEN?
Dat weet ik echt nog niet… je zult mijn  nieuwsbrief tzt moeten afwachten. Sorry voor de spanning!! (kun je je voorstellen hoe spannend het voor mij is?! LOL)

Ik hoop zo een beetje de meest dringende vragen te hebben beantwoord. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...