27 oktober 2015

Workshop Schrijven met Penseel - het logo




Hoi lieve allemaal,

Ik vertelde je al dat ik bezig ben een workshop Schrijven met Penseel samen te stellen.
Nu heb ik het logo inmiddels af. Ik laat je graag in deze video zien hoe ik het gemaakt heb.



Mocht je mijn vorige video met uitleg nog niet hebben gezien, dan kun je het hier nog eens bekijken.


Mijn workshop Schrijven met Penseel wordt dus een online workshop voor beginners.
De inschrijf-mogelijkheid voor deze workshop zal maar 7 DAGEN open staan. Daarna SLUIT de inschrijf-mogelijkheid.
Ik houd je graag op de hoogte.
Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...