11 juni 2015

Waar ben ik nou helemaal mee bezig?!



Hoi lieve allemaal,

Je hoort tegenwoordig maar weinig van mij hier op de blog. Maar waar ben ik nou mee bezig? Wel... niet met mijn voetjes omhoog voor de tv, dat kan ik je wel vertellen! In mijn nieuwsbrief die vandaag de deur uitgaat, vertel ik je graag een beetje meer over mijn activiteiten. De nieuwe website die ik aan het bouwen ben en de demo dag waar ik je graag wil ontmoeten.

Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Maar bij deze een korte update van mijn dagelijks leven van de afgelopen tijd. Gewoon leuk om te delen.


Ik zit deze dagen bijna de hele dag achter mijn pc, te bouwen aan mijn nieuwe website in Wordpress. Ik wil dus van blogger af. Maar tzt vertel ik je wel meer. Eerst zorgen dat het werkt! best een uitdaging. Ik ben geen webdesigner maar ik leer iedere dag meer. 
Ik verwacht over een tijdje nieuwe foto's van mijn kamer te delen met mijn nieuwsbrieflezers.


dit is wordt ongeveer het logo van mijn nieuwe website. Ik kreeg al de feedback van mijn geweldige facebookvolgers dat de letter r op een s lijkt, dus dat zal ik nog aanpassen. Als jij nog feedback hebt, hoor ik het ook graag. Wat vind je hiervan?!



Het lukt de laatste tijd steeds beter om het hier een beetje naar mn zin te houden. (Tja.. als je de hele dag achter de pc zit, dan maak je ook niet veel rommel!) hihi. Dus ik beloon mezelf met bloemetjes! Ik hou van roze (mocht je dat nog niet weten ;-) En ik houd wel van de klassieke bloemvorm: rond met blaadjes. Dus.. gerberas! mooi zijn ze.


Liever niet in 1 zo'n grote bos, maar in verschillende flesjes en vaasjes verdeeld over de woonkamer of in groepjes. Een beetje gipskruid erbij voor wat meer romantiek. 


Moet je dit nou zien! haha!! Ik was in de grote doos met oude foto's aan het rommelen, omdat ik echt onze foto's graag in albums wil doen. Het grootste deel van mijn foto's liggen los in enveloppen en fotodozen. Zo jammer. Dus! ik heb goede voornemens om het allemaal eens in te plakken. Eerst heb ik alles geordend in levensfasen: kindertijd, tiener/studententijd, met Freddy (mijn lieve man), met Jeremy (zoontje). Maar ik kwam dus ook deze tegen: mijn kinderfoto's! De eerste zwart witte vind ik heel leuk, ik denk dat ik 6 of 7 moet zijn geweest. Maar die tweede! haha, vreselijk!! Ik denk dat het een jaar later was. Gelukkig was het maar een momentopname. Verder was ik best een leuk kind ;-) Maar zoals je ziet heb ik al een bril sinds dat ik klein ben. Ik wil weer eens lenzen proberen, heb er tot nog niet veel geluk mee gehad, dus als iemand nog tips heeft?!


Om te voorkomen dat ik over een paar jaar weer zo'n enorme stapel foto's heb (maar nu dan digitaal) ben ik begonnen om een mini-album te maken. Ik haal veel inspiratie van Magda Mizera, echt een van mijn favoriete crafters! Ik film en fotografeer mijn proces ook, dus ik hoop het eens met je te mogen delen. Deze pagina's gaan over mij en Fred (maar dat had je zeker al door ;-)


Trots op Jeremy! Hij kan al zo knap schrijven!! Dit was zijn spontane actie, nadat een van zijn pijltjes in de tuin van oma's buurman was gevallen. Echt genieten deze leeftijd. Maar hij is ook supereigenwijs! Ik zou niet weten van wie hij dat heeft... ;-)


Inmiddels heb ik ook de verjaardag van mijn lieve man gevierd. En binnenkort komt vaderdag er ook alweer aan. Ik weet gewoon niet  meer wat ik hem geven moet :-) tips zijn welkom! 


Fred is heel muzikaal, net als mijn vader was. En Jeremy die heeft er ook veel van meegekregen. Het oude keyboard van Fred staat nu in de woonkamer. Jeremy vindt het geweldig en leert veel van papa. Zo mooi om ze zo samen bezig te zien. Trots op hen... Dankbaar...


Met moederdag kreeg ik van Jeremy een zelfgemaakt schilderij in zelfgemaakte verpakking. Een hoeraatje voor de juffen die weten hoe ze de mamas blij maken. En aangezien mijn zoontjes creativiteit van een heeeeel ander soort is dan dat van zijn mama, was dit echt een kunstwerk! Echt zn best gedaan, zo lief! Ik kreeg met moederdag ook ontbijt op bed: poffertjes! zo ongeveer mijn favoriete ontbijt (erg he?! haha). Zie je trouwens dat T-shirt? Dat had ik toevallig aan om in te slapen. Daar staat een foto op van Jeremy op zijn eerste verjaardag. Inmiddels is hij al 7,5... tijd gaat zo snel!


Maar we blijven voorlopig van de poffertjes af! Het is voor mij voornamelijk salades voorlopig. Met het zonnetje dat schijnt vind ik het ook heerlijk, dat past gewoon bij elkaar! Deze salade mocht ik vullen met de zelf-geplante radijsjes van Jeremy's moestuintje. Bizar om te zien hoe dat kleine zaad van de Albert Heijn uitgroeid tot zoveel groen. En dat je het nog kan eten ook! tja... opgegroeid in de stad... :-) Heerlijk om te zien hoe Jeremy zich nu zo bewust is van hoe het groeit. Echt een geweldige actie van de AH. Natuurlijk zijn we nu begonnen aan de dierenplaatjes :-)


Ik had het al op facebook gepost: mijn make over!! haha. Jeremy wilde eens met mijn make-up aan de slag op mijn gezicht! geweldig!! Je zou het echt eens moeten proberen met een zoon/dochter/nichtje/neefje, echt hilarisch!!


Ik ben er bijna: mijn HennaBird workshop is bijna beschikbaar. Superleuk, maar wel veel meer werk dan ik had gedacht! Daarom duurt het ook veel langer dan de bedoeling was. Als ik jou beloofd heb dat je mijn workshop gratis krijgt, dan staat die belofte natuurlijk nog steeds! Je ontvangt tzt een email van mij. Nog heel even geduld. 
Maar... ik heb goed nieuws voor iedereen!! De eerste 2 projecten van de workshop geef ik GRATIS weg aan iedereen die zich aanmeldt. Je kunt dan zelf kiezen of je meer wilt of niet. Ik houd je op de hoogte. Wil je het als eerste weten, ik roep het vooral in mijn nieuwsbrief:
Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


De laatste tijd pak ik steeds vaker mijn japans penseel of mijn Pentel Pocket Brush Pen om een woord of zin op te schrijven. Omdat ik weinig tijd vind om echt aan een project te werken, (buiten het bouwen van mijn website en werken aan mijn webshop) grijp ik dit vaak even aan om toch even iets te maken. Ik wil ook zo graag workshops hiervoor maken. Ach... ik wil ZOVEEL!! haha! :-)



Maar dit project heb ik van de week gewoon toch lekker even gedaan! Ik maakte deze tekening en bracht deze over op een T-shirt. Daarvoor gebruikte ik de Transfermarker, textielstift en textielverf. Superleuk om te doen! Ik hoop je binnenkort veel meer te laten zien!

Vandaag gaat ook mijn nieuwsbrief de deur uit, waarin ik je meer vertel over hoe ik je persoonlijk kan ontmoeten. Zou ik superleuk vinden! houd je je mailbox in de gaten?!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

2 opmerkingen:

Wies zei

Hallo Karin,
Ik heb met plezier gelezen waar je zo allemaal mee bezig bent (en bent geweest) Mooi die flesjes met Gerbera's en leuke foto's van jou en je gezin.
De HennaBird workshop lijkt me erg leuk, maar ik moet me voorlopig toch maar beperken tot kaarten maken en origami. Ik wil vaak gewoon teveel. (dat zal meer mensen bekend voorkomen denk ik)
Groetjes, Wies
p.s. succes met het maken van je nieuwe website.

Bibi zei

Super leuk dat allemaal zo te lezen. Was al lang niet meer langs geweest dus die opsomming van alles waar je mee bezig bent is erg leuk!

Liefs,
BB

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...