18 juni 2015

Debbie's lifestyle & DIY blog BIJDEB


Hoi lieve allemaal,

Ik wil je graag voorstellen aan Debbie, een geweldige ZELFMAKER en blogger met een hele mooie inspirerende blog die je zeker eens moet bezoeken. Je vindt er GRATIS downloads en veel stijlvolle DIY.  







Debbie vertelt je hieronder graag zelf over haar blog en hoe ze hier terecht gekomen is.  Mag ik je voorstellen aan Debbie van bijdeb.blogspot.com

Hallo allemaal,

De super creative Karin Joan had mij gevraagd en stukje te schrijven op haar blog.
Ik ben bij Karin Joan haar blog terecht gekomen via een foto die ik op internet voorbij zag
komen en dat was een foto van een kussen die ze zelf gemaakt had met de tekst 
"gezellig samen thuis". Ik vond het een hele mooie foto en heb hem toen als omslag foto
op mijn facebook profiel gezet. In het hoekje van de foto stond dus het internet adres van Karin Joan.
En ben toen meteen gaan google-en. Eenmaal op haar blog zag ik de ene naar de andere diy...
Ik werd er helemaal vrolijk van.. echt mijn ding ( omdat ik zelf al jaren diverse diy projectjes maak ).



Karin Joan kwam via Pinterest op mijn blog ( www.bijdeb.blogspot.com ) ik had daar een foto van een diy snoepzakje geplaatst die ik op mijn blog dus stap voor stap uitleg hoe je die zelf thuis kunt maken,met een gratis download erbij! 


Maar ook leuke diy verfblikken met gratis downloads voor verjaardagenen ik maak veel A4 posters met gratis downloads die je thuis kunt uitprinten. Kortom... er staat genoeg op mijn blog om zelf te maken en gratis te downloaden.


 Kom anders een keer een kijkje nemen op mijn blog, dan kun je zelf zien wat ik zoal maak en misschien zit er wel iets leuks tussen wat je zelf een keer wilt maken.

 bijdeb lifestyle & diy



Ik heb hier thuis nog genoeg projectjes liggen dus er komt nog veel meer op mijn blog te staan.
Ik raak nooit uit geknutseld, ik vind het nou eenmaal leuk om iets moois te crieëren en dat te delen
met anderen en dan nog het liefst zo goedkoop mogelijk! Creatief bezig zijn.. daar word een mens vrolijk van.

Fijne dag allemaal...
Groetjes Debbie












Tot zover de getalenteerde Debbie,
dankjewel Debbie en heel veel succes met jouw prachtige blog en superleuke stijl! 
Ik hoop dat je aan dit artikel veel volgers overhoudt. Ik noem je ook graag in mijn nieuwsbrief om nog meer mensen te doen delen in jouw creaties.





         

1 opmerking:

Like it like deb zei

Oohh wat super leuk Karin Joan!!! Dankjewel... 😄

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...