08 mei 2015

Moederdag ideetjes



Hoi lieve allemaal!

Het is bijna MOEDERDAG!! en ik heb wat leuke ZELFMAAKtips voor jou!


Het vorige bericht heeft er zo lang op gestaan! maar ik heb de gratis download die ik daar noem inmiddels al lang online staan. Kijk maar hier:

5 GRATIS Party Flower Printables 

voor 10 snelle ZELFMAAK Feest Deco's



Maar inmiddels is het alweer bijna moederdag!!
Ben je nog op zoek naar een ZELFMAAKideetje? Dan heb ik hier enkele op een rijtje voor jou.


Supersnel: mooie Chocola

Deze chocoladewikkels maken van een gewone reep chocola een supermooi cadeautje. Printen, knippen, wikkelen om een reep en klaar! Alle details vind je hier.



Hangers voor tas en sleutels



Oude oorbellen, kralen, lintjes en andere mooie kleine ornamentjes die kunnen hangen, hang je allemaal bij elkaar aan een sleutelring. Zo maak je heel makkelijk een unieke sleutelhanger. Maak van een klei een naamhangertje en het is helemaal persoonlijk.




Fotolijstje van klei



Kinderklei droogt binnen een halve dag, dus dat gaat ook lekker snel. Maak er een persoonlijk fotolijstje van. Met koekjes uitsteekvormen en stempels maak je er een uniek cadeau van. Na het drogen kun je nog verder decoreren met glitter en verf. Ook heel leuk om met kinderen te maken. Kijk hier om te zien hoe ik mijn fotolijstje maakte. Met video.



Print Knip Klaar Kaartje!




Met mijn gratis retro bloemen download, maak je binnen een handomdraai kaartjes als deze! Om in een enveloppe te doen of aan een cadeautje te hangen. De wens bepaal je zelf.  Je vindt ze hier


Potjes van klei



Ze blijven mooi! En al zo vaak door zovelen van jullie gemaakt. En ook voor moederdag zouden potjes als deze een mooi cadeau kunnen zijn. Gebruik hartjes ipv sterren. Hoe je ze maakt, zie je hier.


Letters met kant



Gebruik de letters van de naam van je moeder en beplak die met kant! Dat heb ik in de winkels nog niet gezien, dus echt uniek! Lees hier hoe ik deze letters heb gemaakt.


Wil je NOG MEER ideetjes?
kijk dan eens op mijn startpagina.
Heb jij al iets gemaakt voor moederdag? Of vorig jaar? Jouw ideetjes zijn van harte welkom!!




Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          

3 opmerkingen:

♥Sanne zei

Hey k.j. Wat vind ik dit fantastisch om te lezen. Ik ben benieuwd naar je online workshop. Wat een verandering ben je ondergaan van blog... Van brocant naar diy blog... Leuk dat je talent zo ontwikkeld hebt. Hoe gaat het met je mooie gezinnetje? Lots of love Sanne

Julia ~Creativenails4fun~ zei

een hele leuke post weer!
Xoxo Julia

Jeroen Janssen zei

Hartstikke leuke ideeen voor een gepersonaliseerd cadeau op moederdag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...