19 juni 2015

Ik geef LIVE TRANSFERMARKER demo's op za 27 juni



Hoi lieve allemaal,

Ik zou jou graag persoonlijk willen ontmoeten! 
Even je gezicht in het echt zien en jou de hand schudden. 
Lijkt jou dat ook leuk?! Dan kan dat op 

zaterdag 27 juni bij Doeading 
10:00-15:00
Anjerstraat 1
in Spijkenisse 
(net onder Rotterdam) 



Doeading is een van mijn favoriete hobbywinkels met een verrukkelijk assortimentaan heel veel moois om creatief mee aan de slag te gaan. Een ware snoepwinkel voor de scrapbooker, kaartenmaker en alle andere crafters. Woon je in de buurt, dan moet je echt even langs komen. Woon je verder weg? Dan is dit bij uitstek de gelegenheid voor een heerlijk dagje uit! Mocht je na Doeading nog tijd over hebben (hetgeen ik betwijfel ;-) dan heeft Spijkenisse nog een leuke woonboulevard. En een stukje verderop een mooie natuurgebied. (download hier de brochure van Er Op Uit) Het wordt mijn eerste live demo, dus ik kan wel wat supporters gebruiken! :-)

Ben jij erbij? en wie neem jij mee?!

Laat mij hieronder in een reactie dan even weten of je van plan bent te komen! Dan neem ik een leuke kleine ZELFMAAK verrassing voor je mee, afgesproken?! Bij deze alvast een sneak peek van de verrassing. 
Raad jij wat het is?!




Ik hoor graag of je komt! Laat een reactie achter hieronder. Hopelijk tot dan!

Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

1 opmerking:

Alexandra zei

Veel plezier vandaag met de demo, helaas lukt het niet om erbij te zijn. Maar wie weet komt er een volgende keer :)
Succes
Groetjes Alexandra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...