15 september 2014

Make over kastje in brocante stijl



Before
Ik heb dit kastje eens als tweedehandsje gekocht. Het moest nodig een andere kleur hebben.















in de grondverf
Dus, met hulp van mijn zusje, hebben we het, na het schuren in de grondverf gezet. 

in de grondverf, maar toch al even stylen :-)

En omdat ik niet kon wachten, heb ik het toen al gestijld, nog voordat het de eigenlijke kleur op had. Echt Shabby! Ik vond het best wel leuk. Maar ik was een deel vergeten te verven, kun je het zien?




Twee dagen later, hebben we de matte taupe kleur aangebracht. En het werd een schoonheid. Het is nu wel een beetje te netjes. Dus ik wilde de randjes nog een beetje opschuren om een brocantere look te krijgen. Uiteindelijk heb ik een verweerd uiterlijk gecreëerd met een dry brush effect en verf in een gebroken wit. De knopjes zijn heel speciaal ...






Zoals beloofd, mijn post over de knopjes van mijn make over kastje. De knopjes waren erg saai en ik wilde er iets speciaals van maken. Gewoon verven zou me niet genoeg voldoening geven. Dus ik deed dit: ik bedekte de knopjes met klei! En in de zachte klei drukte ik een mooie bloemenstempel om reliëf te creëren.  Met wat verfeffecten, kwam de tekening mooi tot zijn recht.
KJ





Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...