11 februari 2016

GRATIS download voor Snelle Wenskaarten en Aquarel-achtergronden




Hoi geweldige jij!!

Ik heb het je vorige week al beloofd en hier is het dan eindelijk!! Het tweede project met mijn GRATIS downloads van deze keer. Ik laat je hier zien hoe je de zwart wit labeltjes voor snelle wenskaarten kunt gebruiken op zelfgemaakte kleurige aquarel-achtergronden. Bekijk deze video:



Als je staat ingeschreven voor mijn nieuwsbrief, dan heb je vorige week deze zwart-wit labels al ontvangen. Anders vind je ze op de plek waar je altijd mijn GRATIS downloads vindt.

Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*



De meeste materialen die ik in dit project gebruik vind je op een rijtje op mijn nieuwe website: Makerisme. Klik hier om alle materialen te bekijken.




Ik ben heel benieuwd wat jij ervan maakt. 
Super als je jouw werk wilt delen met mij. Dat kan op Facebook of op mijn nieuwe Makerisme-makers-projecten-pagina



Hieronder inspireer ik je graag met nog wat foto's van dit project. Het is leuk om te kijken, maar geloof mij! het is nog VEEL LEUKER om ZELF te MAKEN!!







Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         


dit veld niet invullen s.v.p.

3 opmerkingen:

simone zei

hoi, wat een superleuk blog heb je! Jeetje, waar haal je de tijd vandaan dit alles te verzinnen.

Paulien zei

Superleuke ideetjes Karin Joan!En je kleurgebruik is top!

Marleen zei

supermooi, die zal ik zeker eens proberen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...