06 februari 2016

De laatste Transfermarkers - Deurstopper maken+download!!





Hoi geweldige jij!

Ik wilde graag dit project nog met jou delen. Vorig jaar zomer deelde ik het  met een kleine groep die zich aanmeldde voor de Transfermarker-demodag bij Doeading, waar ik demonstraties gaf. Maar vandaag wil ik het project ook graag met jou delen. In de video hieronder laat ik je zien hoe je van een blik bonen oid, een leuke deurstopper maakt (met mijn oude kapsel! :-). Kijk je mee?
(GRATIS downloads hieronder!!)


Met de Transfermarker breng je eenvoudig printjes over op hout, stof, papier, karton, gebakken klei, kurk en andere poreuze ondergronden. Werk verantwoord: Ventileer goed; De Transfermarker bevat oplosmiddelen en is niet geschikt voor gebruik door zwangere vrouwen en kinderen.


Gewoonlijk zijn mijn GRATIS downloads alleen beschikbaar voor mijn nieuwsbrieflezers. Maar bij uitzondering geef ik je deze download hier nu meteen:

De download voor de versie met Transfermarker vind je hier
De download voor de versie met de stift vind je hier

Laat je een berichtje achter als je het hebt ge-download?

Wil je ook toegang tot mijn andere GRATIS downloads?
En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*



De laatste Transfermarkers!
In mijn laatste nieuwsbrief meldde ik het al aan mijn lezers: ik ben gestopt met de verkoop van Transfermarkers! Ik verkoop ze zelf niet meer aan consumenten en de shops aan wie ik ze verkocht hebben van mij de laatste voorraad afgenomen. Waarom niet?!
Omdat ik de keus heb gemaakt mij helemaal toe te leggen op mijn digitale workshops (www.makerisme.nl) en omdat ik steeds meer maatschappelijk verantwoord wil ondernemen en daarom een chemisch product als de Transfermarker niet meer wil verhandelen in zulke grote hoeveelheden.
 Dus!! De Transfermarkers die je nu in het land nog kunt kopen zijn de allerlaatsten!!




Op dit moment ben ik bezig met een laatste actie om mijn wederverkopers te helpen helemaal uitverkocht te raken.  Ik heb in de afgelopen week 20! markers weg gegeven op facebook en ik geef er komende week nog 8 weg aan mijn nieuwsbrief-lezers.  De laatste markers worden nu verkocht via de shops die je vindt op www.Transfermarker.nl

Iedereen die ooit bij mij een Transfermarker heeft gekocht: BEDANKT!!
Blijf er verantwoord mee omgaan: ventilleer goed, gebruik het niet tijdens de zwangerschap en niet met kinderen.



Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,




         










Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...