01 december 2014

Ik schrijf: Happy December



Woow!!! Het is alweer DECEMBER!!!!
lijkt het voor jou ook alsof de tijd steeds harder voorbij gaat?! 
Sint komt eind deze week al, de kerstdagen komen daar al vlot achteraan en dan is 2014 alweer om!


Ik vind december een van de leukste maanden, maar ook wel de drukste en de maand die het snelst (aan ons) voorbij gaat. Ik ben van plan er een leuke maand van te maken en dat wens ik jou ook toe:
HAPPY DECEMBER!


Ik schreef deze tekst met penseel en inkt. De gekleurde versie maakte ik in photoshop. Ik laat je in deze video graag zien hoe ik dat deed.





Ik schreef in een nonchalant gekoppeld handschrift dat veel lijkt op wat je op de basisschool leert. Daarbij laat ik mijn penseel lichtjes over mijn papier gaan en druk ik een beetje steviger op het papier bij iedere haal omlaag. Daarom zie je dat de meeste neergaande lijnen breder zijn dan de opgaande. Dit geeft een mooie variatie in de letter. 

Ik wil graag eens testen hoe graag jij dit wilt leren.
daarom deze vragen:

Wil jij ook leren zo te schrijven?
Denk je dat je dat zou kunnen leren?
Waarom wel/niet?

laat een reactie achter onderin dit bericht. Dat helpt mij om te weten wat ik je het beste kan leren.

Niet vergeten! de papieren lichtjes download krijg je van mij later deze week!
Dus houd mijn blog in de gaten.



Of nog beter:

Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          

Wil je graag meer van mijn handgeschreven projecten zien, klik dan op de foto's hieronder











Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

4 opmerkingen:

Marianne Wijnker zei

Mooi hoor Karin! En ook voor jou een fijne decembermaand!
XXX van Marianne

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Geweldig, Karin Joan! Ik ben bezig om met krijtjes al mooi te schrijven, laat staan dat ik dit met zo`n echt penceel kan, maaaar..het lijkt me heel gaaf om te kunnen!

Lieve-Groetjes,
Verie

Ps. Jij ook een mooie decembermaand!

Unknown zei

Ik zou niets liever willen om ook zo mooi te kunnen schrijven.....zal ik dat ooit nog leren?? :-)
Groetjes en Liefs Nicoline en een pluim voor jou Karin Joan

Esmeralda zei

Lijkt me geweldig om dat te leren. Liefs!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...