26 november 2014

Papieren lichtjes


Print Knip Klaar gezelligheid zijn onderweg naar jou! :-)
Papieren lichtjes maken met GRATIS DOWNLOADS! 

Hoi lieve allemaal,

Dit zijn de ideale dagen om gezellig te maken met lichtjes overal! En ik help je daar graag bij met deze serie van 8 papieren lichtjes die ik heb ontworpen. Hoe je ze kunt ZELFMAKEN? Supersimpel! (dat is een belofte ;-)




stap 1: GRATIS downloaden
stap 2: uitprinten
stap 3: plakken in de vorm van een kokertje
stap 4: lichtje erin
stap 5: GENIETEN MAAR!!!


Makkelijker kan het bijna niet!
Ik hoor je al vragen:
maar waar zijn die GRATIS downloads?!?!
Wel... die geef ik je in de loop van volgende week
(oooh!!! wat gemeen om ons zo lang te laten wachten!!)
hihi :-)
Nog heel even geduld.




Ik wil je de gelegenheid geven om geen van de downloads te missen. Ik geef ze namelijk op verschillende plekken weg. Namelijk in mijn nieuwsbrief, op Facebook, op Twitter, op Youtube, op Instagram en op Vriendinnenonline.


Waarom doe ik dat?
Omdat ik heel heel graag meer volgers wil op al die platforms.
 Dat zal maken dat ik in 2015 nog meer ontwerpen kan delen op het net!



Wil jij de hele serie bij elkaar sparen?
Ik geef ze echt allemaal GRATIS weg!!
Om er geen een te missen,

Volg mij op

Youtube

Facebook


Pinterest


Twitter


Instagram


schrijf je in voor mijn
 Nieuwsbrief 

en je ontvangt dan direct toegang tot mijn andere gratis downloads en freebies!

en houd de blog van
Vriendinnenonline.nl 
in de gaten.


En terwijl je wacht kun je alvast een Sterrenkandelaar maken. 
Klik hier




Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*






          

4 opmerkingen:

Julia ~Creativenails4fun~ zei

Dit is echt een super leuk en schattig project voor de winter!

Unknown zei

wat voor lichtjes heb je er in, geen kaarsjes toch?

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Mooie post, Karin Joan en goed voor elkaar zo. Helaas heb ik de helft niet, dus moet ik het doen met P, F en Blogger! `k Hoop dat de mooiste ertussen zitten,:D!

Lieve-Groetjes,
Verie

A fresh start of me zei

Oh Karin Joan,die zijn wel heel erg leuk..mag ik je post delen op mijn blog ??
Jammer dat ik geen printerinkt heb..pff..
Liefs Chris

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...