13 november 2012

Broche van stof - vogeltje


Al een hele tijd terug, maakte ik deze broche. Een vogeltje van stof, karton en fiberfill. En dat allemaal zonder te naaien. :-)
Klik hier voor stap voor stap instructies

Reacties zijn van harte welkom :-)



Hartelijke groetjes,
Karin Joan






Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

4 opmerkingen:

♥Sanne zei

Ik vind hem super cute!

Liefs Xanne

Karin Joan zei

Dank je wel, lieve Xanne!

Unknown zei

Wat maak jij super leuke creaties...ik ga deze eens proberen...

Unknown zei

Wat maak jij super leuke creaties...ik ga deze eens proberen...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...