06 september 2012

Naambordje in Beach style

Alsof het gevonden is op het strand, aangetast door felle zon en zout water. Zo moest het eruit zien: dit naambordje dat ik maakte als kadootje voor Matthew (zoontje van Claire).


Op een balkje vuren hout dat ik nog over had, plakte ik chipboard (kartonnen) letters. Je kunt ze tegenwoordig overal kopen, zelfs bij de Hema. Vervolgens bedekte ik het hele werk met wel 4 lagen verf: eerst 2x wit, en toen 2x vergrijsd mint. Ik gebruikte voor dit project simpelweg muurverf: mat, makkelijk en altijd teveel van over ;-)

Over de kleur, bracht ik in een dry brush effect een wittige laag aan. En daarna heb ik het naambordje mishandeld met een stanleymes (vergeef me, hihi) Zo bracht ik de witte onderlaag, het karton van de letters en stukjes van het vuren balkje weer bloot.

Ik houd zelf heel veel van dit effect: mijn 'beach style' naambordje. Ik hoor graag wat jij ervan vindt.

lieve groetjes,
KJ


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

4 opmerkingen:

♥Sanne zei

Hoi Karin Joan,

ik vind het helemaal geweldig. Ik dacht eerst huh hoe heeft ze dat zelf gemaakt Ik ga zeker ook eens kijken voor die kartonnen letters. Ik wilde al een tijdje wat gaan doen met letters. Heb je een eigen werkkamer thuis waar je dat allemaal doet of gewoon aan tafel in de woonkamer? Je blog is zo mooi en je naam vind ik ook heel mooi! :D

Liefs Xanne

Karin Joan zei

Hoi Xanne,
Wat een leuke reactie. Ja, ik heb een eigen werkkamer. Dat moet wel met al mijn activiteiten. Maar ik moet eerlijk zijn, de rest van het huis is ook niet veilig ;-)
Als je iets gemaakt hebt, zie ik het graag!
liefs,
KJ

Little White Heaven - Marja zei

Hey Karin Joan

wat een super idee morgen gauw naar de Hema, nog snel iets maken voor de Kerst , kom net via 24 homes op je blog !! leuk ga je volgen
lieve groet Marja

Astrid zei

Dit is toch ook weer enig! Hoe kom je erop. Ik moet eerst iets zien, om na te maken zeg maar.
Heel erg leuk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...