06 januari 2017

Live stempeldemo: Stempelen rondom een naam






Ik ben helemaal enthousiast!! Want op zaterdag 7 januari geef ik mijn eerste live demo's met de stempels die ik heb ontworpen voor Marianne Design.

Om het extra leuk te maken, zal ik ook namen schrijven en daar omheen stempelen. Misschien wel jouw naam?? We zullen ook proberen live op facebook te gaan, dan kun je meekijken ook als je er niet bij kunt zijn. 
Je kunt in deze video een beetje zien hoe het zal gaan en ik geef je meer info over mijn stempels.




Je vindt alle info over mijn stempels op: www.makerisme.nl/kjmd

Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

3 opmerkingen:

Judith zei

Vind je stempels super gaaf heb ze allemaal, en de makkelijkheid waarmee jij die woorden ook schrijft...pppfff je hebt een super mooi handschrift. Kan helaas niet naar Doe@Ding maar kom je vast nog wel eens ergens tegen. Veel pelzier...
Groejtes van Judith

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heb af en toe gisteren kunnen kijken via facebookaccount van mijn man, erg leuk was dat. Ook jullie groepsfoto is enig! Groetjes Betha

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...