15 juni 2016

ZELFMAKEN Handlettering bloemenletters met Marjoleins Creations





Hoi!!

Ik wil je deze keer graag voorstellen aan Marjolein van MarjoleinsCreations.nl
Zij kan superleuk handletteren en geeft daarin ook hele leuke workshops. Wat mij daarin zo opviel waren de resultaten van de deelnemers: vaak onervaren, maar toch hele leuke werkstukken.


Dus daar wilde ik meer van weten en van Marjolein leren. Ik zocht haar op in haar leuke huisje en kreeg van haar een mini-workshop die ik graag met jou deel.


Marjolein geeft dus leuke Handletter workshops. En de eerstvolgende die zij geeft is in Doe@ding in Spijkenisse (Z-Holland). En ik ben daar ook bij!!! Zou echt SUPER zijn om je daar te ontmoeten. meer info: marjoleinscreations@emailt.nl


En nu dus ook zelf aan de slag om deze leuke letterbloemen overal op te gaan tekenen. Marjolein heeft voor jou dus een GRATIS download bij dit project. Even snel naar haar website en je hebt het binnen een paar minuten binnen en kunt zelf ook snel aan de slag. Klik hier voor haar GRATIS download


En als jij geïnspireerd bent door Marjolein, zoek haar dan ook even op op Facebook en laat haar zien wat je gemaakt hebt. Je vindt haar hier: http://bit.ly/marjoleinscreationsfacebook



Ben jij op zoek naar pennen en stiften en kraftpapier en kraftlabels om ook mee te handletteren? Dan beveel ik Doe@ding van harte aan: een hele leuke hobbywinkel met een uitgebreide collectie. Klik hier om mijn favoriete Doe@ding producten te bekijken.






Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...