20 februari 2016

Handlettering op Enveloppe met goud-kleurige Edding stift: Love you





Voor mijn lieve man schreef ik Love You for live <3 op een enveloppe met daarin een leuke cadeaubon voor een leuke workshop (en dat is in dit geval NIET Schrijven met Penseel! hihi, niets voor mijn lief!) 


De stift die ik in deze video gebruik is de goudkleurige van Edding. De stift geeft een zeer goed dekkende inkt in een mooie goudkleur met bescheiden glans. Meer info hier: http://bit.ly/Edding1200




Mijn workshop deelnemers kregen de download die bij deze video hoorde om dit zelf ook eenvoudig te kunnen schrijven.  Zou jij deze download ook willen hebben? Laat maar een reactie achter, dan kijk ik of ik het hier ook kan delen. 

Ik heb sowieso veel andere gratis downloads voor jou!

Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

1 opmerking:

Daphne zei

Dit is ook alwwer zo leuk!!

Ik heb op mijn blog een berichtje geplaatst met een verwijzing naar jouw blog!
Ik heb houten blokken gemaakt, met letters erop, geïnspireerd door jouw blokken die jij ooit, lang geleden (Hoelang??) eens gemaakt heb.
Ze zijn echt SUPER leuk geworden.

Fijne zondag, groetjes, Daphne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...