23 december 2015

LAATSTE MOGELIJKHEID INSCHRIJVEN WORKSHOP Schrijven met Penseel - les 1 GRATIS uitproberen.


Hoi lieve allemaal,

Ik hoop dat je mooie kerstdagen in het vooruitzicht hebt! Maar net voordat het zover is, nog een update over mijn Online Workshop Schrijven met Penseel.
Morgen 24 december is de laatste dag dat je je kunt inschrijven! Daarna gaan de deuren dicht. De workshop komt over onbepaalde tijd weer online, maar wordt dan minimaal €10 duurder! 
Er zijn al meer dan 200 deelnemers. 
Doe jij nog niet mee?  
Dan ben je van harte welkom.  




Nog een workshop!!
De deelnemers aan de workshop hebben vandaag al een deel van een van de uitbreidingen gekregen:  een extra workshop penseelschrijven met stap voor stap instructies van iedere letter van het alfabet. Deze workshop komt over enkele ook los beschikbaar voor verkoop, maar is nu dus GRATIS voor degenen die de workshop al volgen. Meer info vind je hier




Mini Workshop Kerst GRATIS
Op dit moment is ook de mini-workshop Kerst nog verkrijgbaar voor €4,50. Maar helemaal GRATIS als je een van mijn favoriete producten koopt bij de hobbywinkel Doeading. Lees er meer over hier






Ik hoop je in een van mijn workshops te mogen begroeten!!

Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...