22 oktober 2015

Ik geef een Workshop Schrijven met Penseel



 Inhoud van de workshop




– Meer dan 13 video-lessen met stap voor stap instructies en veel tips en trucs
– Handig hulp-werkbladen om mee aan de slag te gaan
– advies over te gebruiken materialen (bekijk ook Karin Joan’s Favorieten voor verkoopadres)
– Leren in eigen tempo
– online, dus geen reiskosten of reistijd
– ‚ontmoet’ de andere workshop leden in de besloten Facebook groep
– meedenken en beslissen over uitbreidingen van de workshop

Half jaar  1 JAAR lang toegang (op veler verzoek verlengd :-) )

Wat heb je nodig

  • – een penseelstift of penseel met punt (klik hier om mijn favorieten te bekijken)
  • – printerpapier om op te oefenen
  • – de sjablonen die je als downloads in deze workshop ontvangt
  • – printer om de sjablonen die je krijgt te printen.


Hieronder zie je enkele van mijn videos van verschillende vormen van Schrijven met Penseel. De videos dienen slechts ter inspiratie. De inhoud van de workshop is niet gelijk aan de videos. 

------------------------------------------------------------------------------------


------------------------------onderstaande info van 22 okt 2015 is verouderd---------------------------




Hoi lieve allemaal!!!

Ik heb leuk nieuws!
Op veler verzoek, ben ik begonnen een workshop Schrijven met Penseel samen te stellen. In de video hieronder vertel ik jou er meer over.


Wil jij leren schrijven met penseel?
Lijkt dit iets voor jou?!
Mis dan het moment van inschrijven niet!!
De mogelijkheid tot inschrijven zal slechts 7 DAGEN open staan.

Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Mijn workshop Schrijven met Penseel wordt dus een online workshop voor beginners.
De inschrijf-mogelijkheid voor deze workshop zal maar 7 DAGEN open staan. Daarna SLUIT de inschrijf-mogelijkheid.



Met deze eerste groep ga ik dan aan de slag. Ik leer je in videos dan de beginselen van het schrijven met penseel en ik geef je persoonlijke feedback in een facebook-groep en per mail om je nog verder te helpen. Aan het eind van de workshop kun je jouw eerste woord al met penseel schrijven en heb je veel handreikingen om jouw penseelschrift nog meer uit te breiden.




Bovendien is deze eerste groep ook mijn adviesgroep voor deze workshop. Zit jij in deze groep dan adviseer je mij in wat je wel en niet vindt werken en welke uitbreidingen deze workshop moet krijgen. Deze uitbreidingen mag je dan ook veelal uittesten. De inhoud van de workshop zal dus groeien terwijl je meedoet.



   Ik weet nu nog niet wanneer de volgende inschrijving zal zijn. Maar de volgende keer wordt sowieso een stuk duurder.

Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         




5 opmerkingen:

Unknown zei

Veel succes met het schrijven v deze workshop. En natuurlijk veel plezier erbij!

Karin Joan zei

Dankjewel Miranda!!

Anoniem zei

HOE IK EEN LENINGSBIJSTAND KREEG @ 2% RENTEVOET

Ik wist niet zeker of ik een legale geldschieter online kon krijgen, maar toen ik mijn schuld niet langer kon onder ogen zien, lag mijn zoon in het ziekenhuis voor een operatie die een enorme hoeveelheid geld vereiste en ik had ook wat geld nodig om te herfinancieren en een goede te krijgen huis. om hulp van vrienden te zoeken en toen er geen hoop meer was, besloot ik online te gaan om een lening te vinden en ik vond LAPO MICRO FINANCE [lapofunding960@gmail.com] met een rente van 2% en paste onmiddellijk mijn gegevens toe zoals aangegeven. Binnen DRIE dagen na mijn aanvraag, verleende hij mijn geleende bedrag zonder verborgen kosten en kon ik de medische rekeningen van mijn zoon verzorgen, mijn huurfactuur verlengen en mijn schuld afbetalen. Ik zal elke leningzoeker adviseren om contact op te nemen met LAPO MOCRO FINANCE met (lapofunding960@gmail.com).

Andrea zei

Bent u op zoek naar een dringende lening? of: om uw financiële activiteiten nieuw leven in te blazen? Renoveer het interieur van uw appartement, uw huis, uw gebouw? Huren ? koop je een auto voor de bruiloft? Zet een schuld? Een project uitvoeren? Of om andere redenen, als u een lening nodig heeft, laat het ons dan weten per e-mail contacteren.
andreafrasca1@yahoo.com
WhatsApp +31 6 51026462

West Lake zei

Ik ben de Heer echt dankbaar dat hij mij op het juiste pad heeft geleid, waardoor ik vandaag een lening kon krijgen nadat oplichters mij van mijn geld hadden afgepakt. Als u zich in een ingewikkelde situatie bevindt en een lening wilt krijgen van een betrouwbaar en eerlijk persoon, aarzel dan niet om contact op te nemen met WESTLAKE LOAN op het volgende adres: Loanwestlake@gmail.com
telegram___https://t.me/loan59

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...