07 augustus 2014

Andere ZELFMAKERS!

Geweldig Poppenhuis van Craftiness is not Optional


Hoi lieve ZELFMAKERS,

Ik krijg steeds meer berichtjes met enthousiaste reacties op het online ZELFMAAK feestje.
Leuk dat je er zo van geniet!  Maar het eerstvolgende project van het feestje, stel ik even uit tot volgende week. Dat is technisch gezien even praktischer.

In de tussentijd laat ik je in de komende dagen een ZELFMAKER zien van iemand anders. Ik heb zoveel heerlijke inspiratie opgedaan, de laatste tijd, dat wil ik je niet onthouden.
(Sommige dingen liet al eens op Facebook en Twitter zien. )

Het fantastische poppenhuis hierboven is van Craftiness is not optional. Maar als je de buitenkant al mooi vindt… dan MOET je de binnenkant eens zien. Snel even naar Craftiness is not optional
Doe jij iets met poppenhuizen?
Heb je iets online staan? Laat je dan even een linkje achter?


Hele mooie kettingen van Curly Creative. Ze verkoopt ze ook. 
Veel meer op haar website Curly Creative
Zijn er nog andere sieradenmakers die mijn blog lezen?
Heb je foto's online staan? Laat even een linkje achter.



Hele mooie stoffen bij Stip & Bloem. (Perfect om mijn Zomertent mee te maken. Klik hier) Maar Stip & Bloem heeft nog veel meer moois in soortgelijke kleurtjes. Je moet zelf maar even kijken: www.stipenbloem.nl
Werk jij graag met zulke stoffen? 
Wat maak jij er dan mee?
Heb je foto's online staan? Laat je dan een linkje achter?



Vind je dit geen prachtige kussen? Lijkt mij goed zelf te maken van vilten of gehaakte roosjes. De stelen en blaadjes zijn eenvoudig geborduurd. Wil je liever kopen? Ga dan naar Little Market

Maak jij wel een bloemen van vilt? Of werk jij graag met stoffen? Of doe jij iets met poppenhuizen of miniatuur dingetjes?
Laat even een linkje achter, dan deel ik dat graag met mijn lezers. 

Wat vind je van dit soort inspiratie?
leuk als je een reactie achter laat.

Morgen meer moois!
Vergeet niet mee te doen aan het 


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         


1 opmerking:

Anoniem zei

Hey las net je berichtje, wat ontzettend lief, dankjewel!
Wat heerlijk om iemand te "ontmoeten " die net zo enthousiast is als ik, ik ga morgen spulletjes halen om kaartjes te maken, ik zal je het resultaat laten zien als ik het af heb ;)

Veel liefs

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...