22 juli 2014

Medeleven

De vliegramp heeft ons allemaal geraakt. Maar natuurlijk nog het meest, zij die een geliefde op deze vreselijke wijze hebben verloren. Ik hoorde zelfs van een moeder die haar dochter, schoonzoon en 2 kleinkinderen in een klap nu kwijt is. Dat doet mijn hart huilen…

Op mijn blog creƫer ik het liefst een wereldje van alleen maar mooie dingen,
waar jij en ik heerlijk even zonder zorgen een momentje kunnen genieten.
Desondanks wil ik niet voorbijgaan aan de realiteit van de rouw waarin velen van ons nu gehuld zijn. Mocht jij zo iemand zijn die een geliefde of een kostbare kennis nu moet missen, dan zijn deze woorden voor jou…

(source unknown)

Moge de voortdurende liefde van kostbare vrienden 
jouw verdriet verzachten.
Moge gekoesterde herinneringen 
jou momenten van troost brengen.
Moge blijvende vrede 
jouw rouwende hart omringen.

En ik wil graag laten weten dat ik voor je bid.
Heel veel sterkte in deze tijd,

liefs,




3 opmerkingen:

Marjolein zei

Lief en ontroerend.
Wat een verschrikkelijke ramp is het ook. Bid met je mee voor hen die een dierbare moeten missen.
Prachtige tekst, hopelijk is dit tot steun.

Lieve groet,

Marjolein

Aartje zei

Mooi dat je er hier ook aandacht aan besteed.
Groeten, Aartje

♥Sanne zei

Mooie woorden lieve Karin Joan <3

liefs sanne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...