19 juni 2014

Les Cherubins van Dominika



Hoi lieve allemaal!

Weinig activiteit van mij hier op de blog, maar ik ben wel met wat projecten bezig die eraan komen. Ik ben een tent aan het maken voor Jeremy en ik ben bezig met de voorbereidingen voor de blogparty, die ik online ZELFMAAK feestje ga noemen! Maar, het gaat natuurlijk weer allemaal niet zo snel als ik zou willen. Dus nog even geduld, ik houd je op de hoogte!




Ik wil je deze keer graag werk laten zien van Dominika van Les Cherubins. Dominika komt uit Kroatiƫ, maar woont in Qatar. Ik heb leuk mailcontact met haar gehad en haar gevraagd of ik haar mooie werk met jou mocht delen. En dat vond ze heel leuk! Dus bij deze.



Ik ben gevallen voor haar lieve onbevangen figuurtjes die je hart doen smelten.


De stijl van Les Cherubins is bijna kinderlijk, maar toch echt kunstig! Lieve kleine meisjes en engeltjes om te zoenen, zo schattig!!


Dominika gebruikt veel vrolijke kleurtjes, frivole lijntjes en werkt in aquarel, acryl, mixed media, noem maar op! En ze is sinds kort zelfs aan het experimenteren met het schilderen op stof. Zo'n jurkje voor een peutermeisje is toch een kunstwerkje op zich!


Bijna alle figuurtjes van Dominika hebben hun oogjes dicht en een glimlach op hun gezicht. En die glimlach krijg je zelf toch ook als je deze snoezige kindjes ziet?


Ik raak zo geinspireerd door dit werk. Daar wil ik ook wat mee!


Dear Dominika,
Thank you so much for sharing your gift and bringing a smile to the world.
love, from the Netherlands,
Karin Joan




Heb jij je al ingeschreven voor mijn nieuwsbrief?
Ik stuur ze niet vaak, maar ik hoop binnenkort weer een te schrijven!


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         

2 opmerkingen:

Aartje zei

Wat leuk om dit met ons te delen. Ik smelt helemaal van dat lieve konijntje.
Groeten, Aartje

♥Sanne zei

Wat een kunstenares weer. Echt een inspiratie zulke mooie dingen... Knap hoor

Liefs sanne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...