20 mei 2014

Bloom! + Advies gevraagd!!


Hoi lieve allemaal!

Ik laat je vandaag graag mijn Bloom scrapbookpagina zien. Maar ik wil graag eerst een mooie actie onder je aandacht brengen en ik heb wat advies van je nodig.


Het leukste van bloggen is toch het contact dat ik heb met jou! ♥ Mijn supergeweldige lezer!! Zo leuk dat je weer (iedere keer) komt. Vorige week deelde ik foto's van mij en mijn gezin. Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties, Monique, Verie en Chris! En Verie, Ik moest echt even lachen om jouw: 'k vond het eerst maar niks! (over mijn nieuwe kapsel) hihi, zo leuk dat je dat gewoon gezegd hebt! Dat kan ik zo waarderen!! Je bent super!!

UPDATE:
onderstaande actie is succesvol verlopen en gesloten!

Sjablonen verkopen
Had je al gezien dat ik geld inzamel voor de actie van Renata? Haar dochter heeft een stofwisselingsziekte en Renata maakt fantastische gehaakte knuffels, waarmee ze geld inzamelt voor stichting Energy4all . Het geld dat zij daarmee verdient gaat naar het onderzoek in de strijd tegen deze ziekte. Kijk eens op haar facebook: klik hier 



 Haar verhaal raakte mij en daar wilde ik iets mee. Daarom heb ik 10 sjablonen ' Stop niet met dromen, maar begin met doen!' te koop. Het bedrag bepaal je zelf!

Sjabloon te koop! 100% naar goed doel tegen Stofwisselingsziekte. Prijs mag je zelf bepalen!



 Het sjabloon is op A4 formaat en gemaakt van dun transparant plastic. (zelf gesneden met de Silhouette) Je maakt er makkelijk een canvas van op bijvoorbeeld een canvasbord van de Xenos (leuk om ook te verkopen) In de video laat ik je zien hoe ik dat doe met witte modelleerpasta. Maar je kunt ook werken in allerlei kleur en het zelfs combineren met een gekleurde of patroon achtergrond. Gebruik textielverf op een kussen of T-shirt (net als ik deed met dit sjabloon) of breng de tekst over op een meubelstuk. Er is zoveel mogelijk met een sjabloon! 

Als je een sjabloon wilt kopen voor Renata's goede doel, dan mag je jouw gift (bedrag bepaal je zelf!) overmaken op 
NL49 INGB 0001 9335 12
tnv KJdesign 
in Hoogvliet
ovv Sjabloon Stop niet met dromen + [jouw adresgegevens]
Het hele bedrag gaat dan naar Renata! (de verzendkosten neem ik voor mijn rekening) en ik stuur jou dan het sjabloon op. Wanneer alle sjablonen zijn verkocht maak ik het totaalbedrag bekend. Daar koop ik dan knuffels voor bij Renata, zodat zij haar droom een beetje dichterbij kan brengen.







letters ook gemaakt met sjablonen
Ik heb in de loop van de tijd al een aantal sjablonen ontworpen en ik heb nog veel meer ideeen. Je vindt mijn sjabloon-projecten door mijn hele blog. Klik maar:

Woonkussen
Alfabetblokjes
Geboortecanvas
Precious kaart

Ik krijg daarom steeds vaker de vraag of ik ook sjablonen verkoop. (Kinna,  jij wilde dat bv graag weten aangaande de sjablonen voor de alfabetblokjes .) Ik maak sjablonen met mijn Silhouette snijplotter in plastic voor overhead-projectors. Werkt prima en kan best lang mee als je het met een beetje voorzichtigheid behandeld, ik gebruik ze graag en herhaaldelijk. Maar voor echte verkoop vind ik ze toch te kwetsbaar. Ik ben nu wel op zoek naar een manier om sjablonen in steviger plastic te laten produceren. Kun jij mij verder helpen? 
Weet jij waar ik sjablonen kan laten produceren??  
Als iemand weet waar ik dat zou kunnen doen…? Dan hoor ik dat graag! 



Scrapbookpagina
Scrapbooken doe ik niet vaak. Ik weet gewoon niet waar ik mijn project dan moet laten! Ik hang het soms op, maar haal het na een tijdje weer van de muur en dan… In een album…?  Los daarvan vind ik het wel heel leuk om soms zo'n pagina te maken (ZELFMAKEN is geweldig!!) Het is zo'n leuke manier om foto's te combineren met allerlei technieken in verf, inkt papier en allerlei andere materialen. Deze pagina werd geinspireerd door de foto's die ik maakte van de mooie bloesemtak die ik van een van mijn leerlingen kreeg. Lees meer hier


Ik laat je graag in wat close-up foto's zien wat ik allemaal op deze layout heb gedaan.


Het hart sneed ik uit met mijn Silhouette (het is van Hero-arts) en ik kleurde dat nonchalant in een pastel perzik kleurtje.


De 'bloom' (=bloei) schreef ik met penseel en inkt, met de hand. Deze scande ik in en daar maakte ik een snijbestand van. Deze kun je downloaden op mijn Freebiespagina.


 Ook heel mooi om te gebruiken op een layout van een meisje om haar te vertellen dat ze in haar leven mooi tot bloei mag komen!
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         



Uit kalkpapier (vellum) ponste ik blaadjes die ik luchtig samen opplakte tot een rankje.



Achter de foto's plaatste ik laagjes van een bloemenservet (Tilda), een taartrondje en een velletje kalkpapier (vellum) dat ik vastnaaide op de naaimachine


Ik mengde zelf een kleurtje met plakkaatverf en spetterde die nat op mijn papier


Op de achtergrond verfde ik een nonchalant vlak heel licht met diezelfde kleur. Ik gebruikte veel water voor een aquarel-effect.


Door de 'bloom' met een hetelijmpistool vast te plakken, zweeft het boven het papier en geeft mooie schaduwen.


Ik werk graag op gewoon wit stevig papier (cardstock) Aan de bovenkant naaide ik enkele laagjes patroonpapier (Tilda) en kalkpapier (vellum) vast. Plakpareltjes en nonchalante draadjes garen maken mijn layout af!


 bron: Dream Spun Kids
Heb jij zin in een online blogparty? Doe jij mee?!

Lijkt het jou leuk om samen een projectje te doen?! Gewoon eens om te proberen of het lukken gaat. Een projectje voor degenen met een Silhouette snijplotter en projectje een voor degenen zonder! Als je mee wilt doen, gaat het zo:

Voor de Silhouette:
- ik ontwerp een handgeschreven woord (of korte tekst)
- met dat woord/tekst maken we allemaal een eigen project (scrapbooklayout, kaart, vynil, zelf stempel maken, opstrijken op textiel wat dan ook!)
- wij publiceren dat project allemaal op een afgesproken datum op onze eigen blogs (of facebookpagina)
- we verwijzen allemaal ook naar elkaar, zodat we heerlijk veel (nieuwe) lezers op bezoek krijgen.
- ik maak het je technisch makkelijk met het opzetten van een linky tool 

Zonder Silhouette
- Ik ontwerp een basiskaart met handgeschreven woord (of korte tekst)
- met dat woord/tekst maken we allemaal een eigen project (kaart, scrapbooklayout, canvas, journalpagina, decoupage, wat dan ook!)
- wij publiceren dat project allemaal op een afgesproken datum op onze eigen blogs (of facebookpagina)
- we verwijzen allemaal ook naar elkaar, zodat we heerlijk veel (nieuwe) lezers op bezoek krijgen.
- ik maak het je technisch makkelijk met het opzetten van een linky tool

Welk woord/korte tekst zal ik schrijven?! Graag suggesties!!
Lijkt het jou leuk om mee te doen?
Laat even een berichtje achter!!

Heeeeeeel benieuwd naar jullie reacties!!

Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

7 opmerkingen:

Marjolein zei

Wauw, wat een leuk idee van de blogparty! Zou graag meedoen! Heb nog nooit zoiets gedaan, maar lijkt me erg gaaf, spannend!
Heb wel een paar weken terug aan een stel dames een onderlinge challenge pakket gegeven waarbij we allemaal met precies dezelfde materialen een kaart gaan maken. Die moeten ze dan eind augustus inleveren. Ook heel spannend.
Woorden.... je bent zelf al goed met woorden, zoals droom, leef, doen, happy noem maar op, je zult zelf vast wel leuke ideetjes hebben! :-)
Groetjes,

Marjolein

Unknown zei

Hoi Karin!
Helemaal super wat je allemaal doet! Ik doe graag mee met de blog party! Heb er al helemaal zin in! Een woord idee: memorabilia, precious memory.
Ga zo door, en al je dromen komen zeker weten uit! Ik blijf je trouw volgen!

Liefs, Claudia

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Ik ben dol op gezellige dingen doen met mijn blog-vriendinnetjes!! Graag zou ik mee doen, maar weet eerlijk gezegd niet helemaal wat het inhoud en ik heb geen silhoutte of iets in die richting,..;)! Maakt dat iets uit? Wel ben ik heel creatief :), hihi..! Gekkie die je bent om dit op je blog te plaatsen over je kapsel, hihi..super leuk staat het!! Nou, ik hoor het wel over de blogparty.

Lieve-Groetjes, Verie

Aartje zei

Hallo Karin Joan, wat een mooie tere layout heb je gescrapt. Prachtig.
Zo'n blogparty is wel leen leuk idee, maar ik zit zo diep in een inspiratiedip dat k niet weet of er iets uit mijn vingers komt. Echt balen vind ik dat.
Groeten, Aartje

Karin Joan zei

@ Marjolein: bedankt voor de leuke woorden! Benieuwd naar jouw kaarten challenge

@Claudia: wat lief dat je al zo lang volgt!!! tenkjoe!

@Verie: geen Silhouette nodig hoor, ook zonder wordt het leuk!

@Aartje: ik hoop je zo te gaan inspireren, dat je uit die dip komt :-)

Karin Joan zei

@ Marjolein: bedankt voor de leuke woorden! Benieuwd naar jouw kaarten challenge

@Claudia: wat lief dat je al zo lang volgt!!! tenkjoe!

@Verie: geen Silhouette nodig hoor, ook zonder wordt het leuk!

@Aartje: ik hoop je zo te gaan inspireren, dat je uit die dip komt :-)

Unknown zei

Super leuke manier om je dromen, lieve berichten, wensen te schrijven, bijbel teksten te schrijven op een sjabloon.
Na het zien van je video krijg ik verschillende ik ga zeker iets doen ermee.

Thnx Liefs

Yenne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...