01 april 2014

nog meer ZELFMAKEN papieren rozen


deze van rozen zijn van Barry, (des Guirlandes) zo mooi!!! 
Zij maakt papieren rozen net echt en geef zelf workshops:
http://desguirlandes.blogspot.nl/search?q=rozen

Hoi lieve jij!

Vorige week liet ik je de rozen van papier zien, 
die ik in een workshop samen met vriendinnen heb gemaakt.
 Ik vroeg toen of jullie nog zelfgemaakte bloemen op je blog hebt staan,  zodat ik die ook met mijn lezers kan delen. Het lukte mij technisch gezien niet goed om ze in dat blogbericht te plaatsen, dus bij deze, nog specialer in de spotlight: de papieren bloemen van jullie!! 

Karoeza, Marjolein, Barry en Kreamade,
Bedankt voor deze mooie aanvullingen die ik ook weer graag deel. Ik hoop dat je er leuk wat bezoek aan over mag houden!!

Heb jij ook mooie zelfgemaakte bloemen op jouw blog staan?
laat dan ook even een linkje achter, dan komen we graag eens kijken! 

Marjolein (Magnificent Magnolias) maakt Shabby Chic bloemen van stof:


Kreamade maakt ze in het klein van papier met tekst:



Karin (Karoeza) tekent heel mooi bloemen in aquarel: 

Valerie (Atelier Valerie) haakte vorig jaar een hele serie verschillende bloemetjes en vertelt hoe je het zelf kunt doen.
http://atelier-valerie.blogspot.be/2013/04/gehaakte-gerbera-bloem.html


Mogen we jouw ZELFMAAKbloemen ook zien?
Plaats jouw project hieronder. Klik op: Click here to enter  en voeg jouw link toe in mijn Linky Tool, zodat we jouw blog ook een bezoekje kunnen brengen. 

liefs,
KJ

6 opmerkingen:

Marjolein zei

Hé, dat is leuk zeg! Zie ik ineens mij eigen gemaakte bloem op jouw site! Dank je wel, erg leuk!
Je roos van papier is schitterend, die zal vast een heel mooi plekje hebben gekregen! Misschien leuk als foto op je blog? ( ben gewoon nieuwsgierig hoe dit in je interieur staat) :-)
Groetjes en heb een fijne dag,

Marjolein

Atelier Valerie zei

Vind dit een superleuk initiatief van je ... Bedankt!
Nog een fijne avond, liefs Valerie ♥

Karoeza zei

Heeeee wat lief Karin! Je schreef al zulke lieve reacties op mijn blog en nu dit... Dank je wel!! Ik heb weer nieuwe bloemetjes geschilderd en deze verwerkt tot een illustratie <3. Heerlijk om te doen.

Des guirlandes zei

Dankje Karin Joan. Wat een eer om op jouw blog te staan. Je hebt een goeie foto gekozen.
De stoffen shabby bloemen heb ik ook weleens gemaakt. Ze staan in een blogpost van 3 okt. 2013 (http://desguirlandes.blogspot.nl/2013/10/een-stoffen-tas-en-meer.html) Het idee heb ik weer van de blog van Katys rose cottage. Een Amerikaanse blog. Ik denk dat jij dat ook wel leuk zult vinden.
Nou de groetjes weer,
XX Barry

Marjon zei


Wat een creaties allemaal...prachtig...de eerste roos is bijna echt...zo mooi...zelfs een klein beetje bruin bij de blaadjes...fijne week en lieve groet Marjon

Rozen van papier zei

Leuk idee, kijk wat je allemaal met papieren rozen kan doen, zo leuk. Ik geef workshops en velen van de blogsters hebben er al één bij mij gevolgd.
Groetjes Janny
http://rozenvanpapier.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...