18 december 2013

Season of GIVING!


Hoi lieve allemaal!

In mijn vorige bericht kun je meedoen aan mijn give away. Die geef ik weg bij 500 likes op Facebook.
(maar je kunt ook buiten FB meedoen) Bekijk het hier:
http://karinjoan.blogspot.nl/2013/12/give-away-en-zelfmaak-letter-press-ster.html

ICE: Ik smeerde deze ster in met Mod Podge en strooide daar deze glitter op. Na het drogen nog een laagje ModPodge om ze te verzegelen op de ster.
WAVES: De drukte ik in een embossingfolder, drukte de ster uit en liet het drogen. Daarna kleurde ik de golven met blauwe stempelinkt. Met Vers Mark inkt en embossing poeder clear kreeg ik het hoogglans effect.

Op Facebook is de give away al bij een kleine 3,5 duizend lezers al te zien geweest en dat is leuk! Maar we zitten nu pas op 291 Facebook fans. Daarom heb ik besloten om ook iets weg te geven bij 300, 350, 400 en 500 fans!

ICE: dit is mijn favoriet. Die zal ik met een beetje pijn in het hart weggeven. :-) Ik liet verdunde acrylverf in een zachte mintkleur over de ster druipen. Vervolgens strooide ik witte, blauwe en pailletjesglitter in de natte verf. Bij het drogen is de acrylverf gebarsten, zo mooi!

Ik heb 8 sterren gemaakt die stuk voor stuk uniek zijn.
Hoe ik ze in de basis maakte zie je hier:
GIVE AWAY!! En zelfmaak Letter Press Ster
 Ik geef er iedere keer 2 weg!
Win jij een van de sterren? Dan mag je kiezen welke jij wilt (uit degene die er dan nog over zijn :-)
In het echt zijn de sterren nog veel mooier. Bekijk ook deze video:


SNOW: eenvoud siert deze ster. Het enige dat ik heb gedaan is de ster ingesmeerd met ModPodge. Ik bracht het tamponerend aan. Het eindresultaat is een zacht aaibaar oppervlak.

Hoe kun je meedoen?
Deel dit bericht met afbeelding op Facebook of op jouw blog:

Vind jij ZELFMAKEN leuk?!
ga dan naar:
https://www.facebook.com/KarinJoan.nl
https://www.facebook.com/karinjoan.nl


Superleuk als je meedoet!
Zo  zorgen we samen voor steeds meer leuke ZELFMAAK projecten!!

SILVER: ik plakte deze ster met schilderstape in schuine lijnen af en smeerde het in met ModPodge. Daar strooide ik zilverkleurig glitter overheen en verwijderde het tape. Na het drogen bracht ik nog een laag ModPodge aan, hetgeen de glitter ook een beetje op het witte deel uitsmeerde. Een leuk effect!


SHIMMER: een subtiel wit glitterend oppervlak verkreeg ik door de glitter op de klei te smeren en erin te rollen met mijn roller. Na het drogen bracht ik een laagje ModPodge aan om de glitter vast te zetten.
WINTER: ik plakte de ster af met schilderstape en smeerde het in met ModPodge. Daaroverheen strooide ik witte glitter. Na het drogen bracht ik nog een laagje ModPodge aan. Het glittereffect wordt daardoor ook een beetje gedimd en krijgt een zachter oppervlak. 

Geniet van alle pre-kerstvieringen!
liefs,
KJ




Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         
PS
Ik plaatste deze foto online en... het GLITTERDE!!!

 ik weet echt eerlijk waar niet hoe dat kan... Het lijkt wel of een engeltje het aangeraakt heeft. Hihi.
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?





4 opmerkingen:

Karin Joan zei

Voor wie geen engeltje heeft die de glitter-effecten aanbrengt (:-) hier kun je het zelf: http://glitterboo.com

Happy Homemade ... by Alien zei

Wat zien die sterretjes er ontzettend leuk uit! En echt een leuk idee om er verf of inkt er over te doen... Of glitters! Als ik dat zie , krijg ik zin om ze allemaal acuut te gaan maken :)... Maar ja, helaas heb ik niet de tijd om alles te maken wat ik zie.

(Dan maar stilletjes hopen dat ik zo' n mooie ster als give-away te krijgen) :D

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Super gaaf gemaakt! Leuk dat het echt glittert op je blog, straalt er vanaf! Ik doe mee om een leuke glitter-ster van je te winnen! Je ster staat op mijn blog, hopelijk stromen de nieuwe volgsters/likers binnen!

Lieve-Groetjes, Verie

Karin Joan zei

Bedankt voor het meedoen,
deze actie is nu gesloten!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...