31 december 2013

My 2013 DIY crafts / Mijn 2013 ZELFMAAK projecten

Make overs allerlei, decoupage en letter v klei

Hoi lieve lieve allemaal!!!

2013 is (bijna) voorbij!
Ten eerste wil ik je SUPERHARTELIJK bedanken voor al je bezoekjes en reacties van het afgelopen jaar! Dat heeft echt superveel voor mij betekent!!!

Speciale bedankjes aan: 
Sanne, Valerie, Chris van Pure by Me, Claudia Romein, Maaike Duijndam, Verie, Julia, Renny v Bizzy@Home, Linda v Hippe Geboortekaartjes, Barry v des Guirlandes, Aartje en Thea v Crea by Thea. 
Bedankt voor al jullie geweldige reacties! Sommige van jullie zijn inmiddels een beetje vriendinnetjes geworden. Ik hoop dat we in 2014 nog veel meer ZELFMAAK projecten zullen delen!

letterpressed kleihangertjes en printbaar krimpplastic hangertjes

Dit jaar publiceerde ik voor t eerst regelmatig nieuwe projecten. Terug kijkend vond ik het een heerlijk ZELFMAAK jaar! Ik hoor graag welke van deze projecten jij de leukste vond.
Alle projecten kun je overzichtelijk bij elkaar vinden op mij projecten pagina: KLIK HIER

klei, klei, klei!!!

Heb jij in 2013 ook mooie dingen mogen maken? Laat een linkje achter naar jouw best gelukte project, dan kom ik graag een keertje kijken!

een shabby chique tasje, mijn tuin en bloemenbroches

Ik wens jou een FANTASTISCH 2014!!!!
Veel liefs,
Karin Joan

mixed media, aquarel en een bruidsboeketje

scrapbooking en een mini-album

kaartjes allerlei!

Typografie en nog een bruidsboeket

kaartjes enzo


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         

6 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Je maakt echt zo'n schitterende spulletjes, vooral uit klei!
Geniet van een fijne eindejaarswisseling!
Lieve groetjes, Valerie ♥

Aartje zei

Wat een mooi jaaroverzicht Karin Joan. Ik heb genoten van al je mooie creaties en tips. Dank je wel dat je ons speciaal noemt in je berichtje. Ik loop nog wat achter dus moet nog wat oude posten bijlezen. Ga ik lekker de komende dagen nog even doen.
Groeten, Aartje

Unknown zei

Een heel gelukkig en creatief 2014 lieverd! Heerlijk om al je projecten in een overzicht te zien. Mijn zusje en ik gaan binnenkort ook kleien, met kleine letterpress! Goede jaarwisseling!

A fresh start of me zei

Ik wil je heel erg bedanken voor je inspirerende blogjes en super lief dat je mij (ons) genoemd hebt..
Ik wens jou en je gezin een heel goed en gezond 2014..
Groetjes Chris xx

Julia ~Creativenails4fun~ zei

Aww, bedankt!
Ik wens jou ook een heel mooi 2014! En ik ben benieuwd naar al je nieuwe projecten in het komende jaar. Ik lees altijd met heel veel plezier jouw blog!


Groetjes,
Julia

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

..jij ook de beste wensen voor 2014 toegewenst!! Wat lief dat je mij ook in je post plaatst. Lees je posten heel graag en steek er erg veel van op. Ga zo je labels van de laatste post even downloaden!

Lieve-Groetjes, Verie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...