23 december 2013

Last Minute Kerstkaart Freebie Printable


Hoi allemaal,

Nog maar 2 nachtjes en dan is het echt kerstfeest!

Ik heb vandaag de sterren die ik verloot heb, op de bus gedaan. Dat is een leuk kerstcadeautje voor de winnaars.


Omdat daar een kerstkaartje bij hoorde, heb ik er zelf een gemaakt, die simpel te printen is. Heb jij nog een last-minute kerstkaart nodig? Gebruik m gerust!

Klik hier om te downloaden

Ik wil dit komend jaar vaker een gratis printbare download plaatsen.
Wil je daar toegang toe hebben?


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         


Je kunt het kerstkaartje zo laten of nog een sterretje bovenaan de boom plakken.

Ik gebruikte houten sterretjes (Xenos) die ik met een stift (distress marker) in de juiste kleur kleurde.


(kijk nou toch! weer een van mijn foto's die zomaar gaat glitteren!
hihi. Begrijpt iemand hoe dit kan...?




De sterren verpakte ik in papieren boterhamzakjes (geweldige dingen! van de Jumbo :-) die ik dichtplakte met blauw plakband (Hema) en afmaakte met een labeltje met de groetjes van mij :-)


Veel plezier met de voorbereidingen voor de kerst. Maar mocht deze kerst er een zijn die niet compleet is omdat je een geliefde mist, dan wens ik je veel sterkte en warmte toe in deze tijd.

Veel liefs,
KJ


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,

Karin Joan

         

1 opmerking:

Unknown zei

Onwijs leuk! mooi van eenvoud! Hele fijne dagen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...