05 november 2013

Zelf veertjes maken!

Hoi!
leuk dat je weer langs komt.
Ik deel ook graag werk van anderen waar ik zelf ook door geinspireerd raak. Deze keer deze superschattige zelfmaak veertjes!


Vind je ze niet leuk?!
Ze zijn van Stephanie Makes
Geweldig voor op je scrapbookpagina. Maar ook op kaarjtes, cadeautjes, mixed media projecten, of hangend aan een mobile! Wie heeft er nog meer leuke ideetjes?!

Bekijk de video tutorial van Stephanie hier



Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         

1 opmerking:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Bedankt voor je lieve opmerkingen op mijn blog. Wat is dit weer een leuke DIY, veertjes ben ik dol op, vanwege mijn naam! Ze zeggen altijd T. Veer tegen mij, hihi..deze ga ik dus maken! Bedankt voor je tip. Lieve-groetjes, Verie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...