26 september 2013

Paperart VIDEO - Precious - Cutfile




Hoi allemaal,

deze keer weer een project waarin ik je laat zien hoe ik werk met uitgesneden letters en een zelfgemaakt sjabloon. Ik geef je daarbij ook weer een download om zelf mee aan de slag te gaan. En ik gebruik Clear Tar Gel. Meer weten...? Lees en kijk verder!


Ik maakte van een vel transparant plastic een sjabloon met het woord  'Precious'  dat opnieuw en opnieuw te gebruiken is. 
Wil jij dat sjabloon ook maken en heb je een Silhouette?


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         



Geen snijplotter? En je wilt toch zo'n sjabloon? 
Of een andere, bijvoorbeeld van een naam?
Ik kan er ook een op maat voor je maken
Vraag mij om info:


Met Clear Tar Gel en het zelfgemaakte sjabloon bracht ik Precious aan op het papier. Clear Tar Gel stoot water af, glanst en kan met aardig wat reliĆ«f worden verwerkt. Zelfs de meest kleine details van het sjabloon komen perfect op het papier.


De woorden  'you are'  heb ik ook met de Silhouette gemaakt. Die zitten ook in de download. Ik naaide ze vast op het kaartje. Het overschot aan draadjes bevestigde ik in golvende lijnen over de kaart.


Voor de Aquarel kleuren roze en lila gebruikte ik Pearlescent Watercolor. Het is een aquarel pallet van 21 pastellen met een beetje parelglans.


De letters in Clear Tar Gel reflecteren het licht mooi en vallen zo op in de kleurige wolken van de Pearlescent Watercolor.


In de hoekjes en langs de randen stempelde ik decoratieve stempels en tekende ik krullen uit de losse hand.


Het werkstuk plakte ik op een achtergrond die werkt als een kader. En dat geheel bevestigde ik op een dubbele witte kaart. Ik heb het verstuurd naar een kostbare vriendin.

Ik hoop je weer te hebben mogen inspireren.
Leuk om weer reacties van je te krijgen.

Hartelijke groetjes,
Karin Joan




volg mij met bloglovin

3 opmerkingen:

♥Sanne zei

Tjonge ongelofelijk... Hoe je zo van niks dit mooie kaartje maakt. Hoe lang heb je er over gedaan alles bij elkaar? En hoe krijg je die letters die al zo klein zijn zo mooi uitgesneden...? Of is het stevig papier. Je hebt ook veel geduld hoor dat als het niet naar je zin is je dan weer opnieuw wilt beginnen, maar zo zie je dat het niet altijd nodig is want het resultaat is geweldig hoor.

liefsss Sanne

Marjolein zei

Wow, wat is je kaart prachtig geworden!!
Vrouwelijk en verfijnd met een 'artistic feel'.
Ga zo je tuto video bekijken. :-)
Groetjes,

Marjolein

ps. helaas heb ik geen silhouette.

Hann¥ zei

Prachtig weer :-))

Lieve groetjes,Hanny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...