01 april 2013

En de winnaar is...



Hoi lieve allemaal,

heb je een leuk paasweekend gehad?
Het was vandaag wel koud, maar wel mooi zonnig, gelukkig.

Maar zonder langer uit te stellen, bij deze de trekking van de winnaar van het lentebloemenkaartje dat ik vorige week maakte. Iedereen die een reactie heeft achter gelaten, alvast bedankt!



Ik schreef de namen op mooi bloemetjespapier en vouwde de briefjes op. 




Vervolgens stopte ik die in deze mooie flessen die ik ooit bij Creabest kocht (maar nog steeds niet van weet wat ik ermee zal doen :-)


Even schudden...

Welk briefje komt er als eerste uit...?




AARTJE gefeliciteerd!!!
Mail jij mij jouw adres?
karinjoan@gmail.com
Dan stuur ik jou het kaartje zsm op.

Iedereen  weer bedankt voor het meedoen!
Morgen plaats ik een nieuw kaartje met video. Dat kaartje geef ik ook weg. 
Doe je dan weer mee?
tot dan!

liefs,
KJ

1 opmerking:

Aartje zei

Hallo Karin Joan, jij weet van zoiets simpels als lootjes trekken nog iets moois te maken. Geweldig dat mijn lootje uit die mooie flesjes rolde. Ik ga je mijn adres mailen en vervolgens de postbode opwachten.
Alvast enorm bedankt.
Groeten, Aartje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...