09 maart 2013

Lijnscrappen 7 - Let it Snow


Dit is deel 7  in de videoserie Lijnscrappen.
Bekijk alle delen hier: Lijnscrappen




Hoi allemaal!
Deze keer laat ik je het label zien met Let it Snow. Ik vind vooral het journalling kaartje dat ik hier gebruikt heb zo mooi! Met de knoopjes en ronde foto erop werkt het heel goed in mijn Scraplijn. 







 



Mis geen enkele van mijn blogberichten of videos
volg mij hier op de blog en op youtube.

of volg mij per mail,
vul je mailadres in, rechts in het menu


Ben je geïnspireerd? Dan hoor ik dat heel graag.
(dat inspireert mij weer om nog meer mooie dingen te maken J )
Reacties worden zeeeeeer gewaardeerd!
en likes op Youtube ook :-)


Geniet van je dag
en tot morgen!
Helaas, het is me niet gelukt om de volgende video op tijd te posten,
dus even geduld tot vrijdag.

tot dan!

Groetjes,
KJ

Gebruikte materialen:
Winterings -Journalling Cards
Winterings Cardstock Stickers - Debossed Fresh Verse
Winterings Cardstock Stickers - Embossed Favorite Pieces
Winterings Paper Pad 6"X6"
Scrapper's Spools Cornflower
Foamtape
Witte gelpen
Lijmrollers, Gluedots, Lijmpennen
Silhouette Spatula
Silhouette Cameo Snijplotter
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest







2 opmerkingen:

Hann¥ zei

Blijft een feestje Karin om jouw kaarten te bekijken...thanks!
Fijne week!
Lieve groetjes,
Hanny

Bibi zei

Hihihi sneeuwballen met mama gooien!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...