21 februari 2013

Morgen: nieuwe videoserie!!


Morgen start mijn nieuwe videoserie, hier op de blog. 
Bij deze een 'sneak preview'


De serie heet: 
Lijnscrappen

En wat dat nou precies is....?
Dat vertel ik je morgen,
om 12:00



Mis geen enkele van mijn blogberichten of videos
volg mij hier op de blog en op youtube.

of volg mij per mail,
vul je mailadres in, rechts in het menu

Ben je geïnspireerd? Dan hoor ik dat heel graag.
(dat inspireert mij weer om nog meer mooie dingen te maken J )
Laat hier een reactie achter
en like op Youtube


Tot dan!
en geniet van deze mooie koude zonnige winterdag.

Groetjes,
KJ





Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

2 opmerkingen:

Pleuntje zei

ik ben weer benieuwd. X

Linda Visser - van der Velden zei

spannend, ik ben benieuwd!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...