15 september 2015

Webshop GIVE AWAYS!!




Hoi lieve allemaal!

We beginnen dit seizoen goed, want gisteren kondigde ik een Transfermarker GIVE AWAY aan,
maar nu heb ik weer leuk nieuws...

Ik geef 3 pakketjes weg 
van 3 geweldig leuke webshops!! 
Joehoew!!!




ok... dat was het leuke nieuws...
nu het iets minder leuke:
je moet nog heel even wachten....
(ah, nee he?! meen je dat nou?!)
ja... nog heel even geduld!


De GIVE AWAYS horen bij een project dat ik geschreven heb voor MAAK magazine.
 Later in de week vertel ik je meer!

Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
dan houd ik je op de hoogte en
 je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Met dank aan:




   
   
   




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         


3 opmerkingen:

Inge zei

Oef, nog even wachten. Lastig hoor! ;-)

Unknown zei

Ik wacht in spanning af!

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

...spannend!! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...