16 september 2015

TAPE: GIVE AWAYS & GRATIS downloads & DIY videos!!




Hoi lieve allemaal!!

Ik ben
SUPERENTHOUSIAST 
om dit project met je te delen!!
Wat zeg ik:

TWEE PROJECTEN
 EN
 DRIE GIVE AWAYS!!!


Jawel, Jawel!!
Komt dat zien, komt dat zien!!


Het begon allemaal zo'n 3 maanden terug,
 toen MAAK magazine mij vroeg om voor hen een artikel te schrijven:
een DIY project met in de hoofdrol: TAPE!




Natuurlijk vond ik het leuk om te schrijven voor een fysiek magazine,
maar tussen jou en mij gesproken...
kom eens een beetje dichterbij...


[fluister] ik had helemaal NIETS met tape... 
en ik wist dus echt niet goed wat ik ermee aan moest...
;-P 
Niet vertellen aan MAAK hoor...hihi



Dus ik ging stevig aan het ontwerpen en nu...
nu ben ik
TAPE-NINJA!!! 
haaa-JAH!!
(oeps! sorry... ik hoop dat ik je niet te hard heb geraakt...?)



En in deze projecten leer ik jou ook TAPE-ninja te worden.
Met video's, inspirerende foto's
en natuurlijk weer leuke GRATIS DOWNLOADS!!
En zelfs 3 GIVE AWAY pakketjes van 3 superleuke webshops!!



Ik zou zeggen:
klik maar door en veel ZELFMAAKplezier!
(klik op de afbeeldingen hieronder)




             


Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief 
en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         


2 opmerkingen:

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat een werk heb je hieraan gehad! Ontzettend leuk om te zien hoe je dit doet.
Ik ga me opgeven voor 1 van de give-aways! :)

Lieve-Groetjes,
Verie

Wies zei

Tjonge wat een project voor iemand die niets met tape had. Leuk om te zien hoe je dit tapeproject gemaakt hebt.
Groetjes, Wies

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...