23 april 2013

Scrapbook Inspiratie


Vandaag een opstap naar mijn video van morgen.


Al jaren kijk ik met bewondering naar scrapbookers, maar tot nog toe was ik er zelf nog niet aan begonnen. Het feit dat je een boek moet vullen maakte al dat ik het niet overzag. Ik zou al zo lang doen over 1 pagina. Toch wil ik het al heel lang zelf eens proberen. En waarom niet gewoon maar 1 pagina en dan zien we wel of het ooit een boek wordt of niet.

Vandaag laat ik je zien waar ik mijn inspiratie vandaan heb gehaald. Want ik wil wel graag dat mijn eerste pagina meteen is wat ik leuk vind: mijn stijl. En om dat te vinden, liet ik mij inspireren door andere scrappers. Ik maakte een bord op Pinterest met de mooiste, je vindt het hier:
http://pinterest.com/karinjoan/scrap2do/

En toen leek het mij leuk om je mee te nemen in mijn inspiratieproces: waar kijk ik naar, wat vind ik mooi, wat wil ik ook? Mocht je daar in geïnteresseerd zijn, bekijk dan deze video.


Morgen laat ik je zien wat ik ervan gemaakt heb. Bij deze een hele kleine sneak peek:


Kom je morgen kijken?
Om 18:00 komt de post online.
Tot dan!

liefs,
KJ

2 opmerkingen:

Vera zei

Poeeee je maakt me wel reuze benieuwd zeg!!!
Moet ik nog een hele dag wachten :(
Maar.. jou kennende zal het wel weer super mooi zijn!!!

Groetjes

Vera

Unknown zei

Leuk zeg, ik ben heel benieuwd hoe je LO eruit ziet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...