23 april 2013

Ooit maakte ik...




Hoi hoi!
Hoe gaat t ermee? Ik heb een hele week niets geschreven, lekker druk geweest.
Hoi nieuwe volgers: Esther (Dreaming of Cakes), Marjolein, Gea en Marjon.
Leuk dat je er bent!



Vorige week kwam ik oud werk tegen: opdrachten van mijn opleiding en andere tekeningen die ik ooit maakte. Eigenlijk wel leuk om te delen, dacht ik toen. Dus, vanaf nu probeer ik iedere dinsdag een bericht te plaatsen met iets dat ik ooit maakte. Echt oud en gedateerd, maar wel grappig om te delen.


Bij deze een tekening die ik ooit maakte toen ik op de Havo zat (denk ik). Lang geleden! hihi.
Het was een opdracht die ik uitvoerde in potlood. Ik moest een klein plaatje uitvergroot natekenen. (wat moet ik nu hard mijn best doen om niet de criticus uit te hangen!!)  Kleur gebruikte ik nagenoeg nooit: ik kon er gewoon niet mee omgaan. Tjee... wat heb ik inmiddels veel geleerd. Gelukkig maar.


Echt zo gedetailleerd aan een tekening zitten doe ik al lang niet meer. Tijd, ach tijd...
En bovendien heb ik nu mijn pc. Ik zou niet meer zonder willen.

Volgende week laat ik je weer iets anders zien.
 Ik vind het altijd leuk om te lezen wat jij ervan vindt.
Liefs,
KJ

volg mij met bloglovin

6 opmerkingen:

Marjolein zei

Dit is zo herkenbaar!
Zo'n soort opdracht heb ik vroeger ook op de HAVO moeten maken, maar ik had een makkelijker onderwerp uitgekozen! :-)
Wat lijkt dat dan lang geleden, zucht. Daarom is het maar goed om ook zoveel mogelijk te genieten van het hier en nu, tijd vliegt al zo snel...
Groetjes,

Marjolein

my way of living zei

Geweldig.

gr. Anita

♥Sanne zei

Nou ik vind hem knap gemaakt. Ik kan aardig natekenen... dat vinden mij man en kinderen altijd leuk om te zien, Maar portret is wel het moeilijkst vind ik. Met al die schaduwen enzo. Ik ben wel benieuwd hoe je hem dan nu in kleur zou doen en by the way wie is het? Leuk idee trouwens elke dinsdag een post wat ik ooit maakte

liefs Sanne

Daphne zei

Mooi zeg.
Dat oog, echt prachtig.
Enne.......ik hou wel van zo'n zwart/wit tekening, alhoewel ik in mijn creaties wel van kleu hou hoor, maar voor deze tekening vind ik het wel mooi zo.
Fijne avond, groetjes, daphne

Marjon zei

Nou Karin...je creativiteit was toen al te zien...je hebt een prachtige tekening gemaakt....ik zat op de MEAO en moest ook een gezicht tekenen en ik weet hoe moeilijk het is....later ben ik een cursus schilderen gaan volgen...gewoon als hobby...ik kan genieten als mensen zulke mooie dingen maken...bij jou en ook bij 24 homes geniet ik elke keer weer....liefs Marjon

Bibi zei

Hey zus, en ze blijven mooi!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...