16 juni 2016

10 snelle persoonlijke VADERDAG ZELFMAAK ideetjes



Heb je net als ik, weinig tijd, maar wil je die Papa toch even leuk in het zonnetje zetten?
Ik heb voor jou 10 leuke snelle ideetjes gevonden en deel ze graag hier.


Nummer 1



Hahahaaa!! Deze is echt te gek!! Wanneer papa er niet is, trekken we lekker wat kleding uit zijn kast en houden we een leuke verkleed-feest-foto-shoot! Dit gaat m voor mij worden! inclusief ski-helm en koffer en... dat wordt lachen!! Het idee komt van Zook.nl

Nummer 2

Superleuk foto-idee!! Pak het oogpotloodje even uit je make-up tasje en kietel de kindjes onder de voeten. Tip voor je telefoon: tik op het scherm op de voetjes om die scherp te krijgen en de gezichten onscherp. (werkt ook met touch-screen fototoestellen) Het project komt van babycenter.com

Nummer 3


Wat een leuk idee!! Meer hoef ik toch niet te zeggen?! Wil je mooi licht? Ga naar buiten op een bewolkte dag en maak je foto's daar! Succes gegarandeerd!! Wil je het nog mooier? Schakel een professional in, zoals  http://doriekefotografie.nl  waar deze foto van is. 



Nummer 4


ahw... wat zal papa toch lekker slapen op dit mooie kussen!! Helaas is de maker niet meer te traceren (ben jij het?) maar dit is wat zij schreef: Kussen wat ik voor vaderdag heb gemaakt. Natuurlijk ook leuk voor moederdag. Foto's van de jongens heb ik op een wit laken gefotografeerd, op transer-papier geprint en op het kussen gestreken. Als Geert gaat liggen krijgt ie een zoen op beide wangen!




Nummer 5


De geweldige Debby van bijDeb heeft voor iedere gelegenheid mooie GRATIS printables. Dit waren die van vaderdag 2015! Je vindt ze op haar mooie blog hier  Bekijk daar meteen ook wat ze voor 2016 heeft ontworpen! 


Nummer 6

Deze is vooral leuk voor alle knutsel-mama's en knutsel-kindjes! Maak de foto van jouw kind op een wit laken, dan kan je hem makkelijk uitknippen! Natuurlijk verft hij de achtergrond zelf. Geef hem blauw en wit en een klein beetje zwart. De maan zou ik er naderhand op plakken. Met ijslollie stokjes maak je de trap. Ook reepjes karton zouden goed kunnen werken. Of touw en prikkers: touwladder! Dit geweldige idee komt van Marianne Haakt waar je nog meer leuke voorbeelden van haar klas kunt zien. 


Nummer 7


Superleuk idee!! Fototip: laat het model op een wit laken liggen en ga erboven hangen met je fototoestel, zo heb je een makkelijke achtergrond om weg te knippen. Print de foto uit, knip het kind uit en lamineer de uitgeknipte foto in een lamineerapparaat.  Even rondbuigen zodat je het in het zeeppompje kunt doen. Wat een leuk effect! Helaas is de maker van dit leuke project niet meer te vinden! Als het van jou is, laat het mij weten, ik geef je graag de veren die jij toekomt!




Nummer 8

Voor alle boeken-wurm-papa's! Ik zou er zelf een foto van papa's hoofd boven plakken! Supergrappig!! En lekker snel te maken. Het idee komt van 


Nummer 9

Deze printable even invullen en je hebt een kostbaar uniek en persoonlijk cadeau voor papa. Helaas is de maker mij niet bekend (weet jij het?!) Maar je vindt de printable op Pinterest



Nummer 10

Wat een mooi gedicht is dit zeg! Je kunt het downloaden van de leuke blog van Lessen van Lisa


Ik heb 10 leuke ideeen opgedaan! Nu nog kiezen :-D 
Het wordt een mooie vaderdag!! 
Wat ga jij maken? 



Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een gave tips! Graag doe ik een verwijzing naar jouw blog/website met deze tips!

Marianne haakt en naait zei

Wat leuk om een van de knutsels van een van m'n leerlingen te zien!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...