01 februari 2016

Snelle Wenskaartjes met GRATIS downloads!!







Hoi lieve jij!

Je mag hier later deze week een nieuw project verwachten met nieuwe GRATIS downloads!! Je krijgt van mij dan deze zwarte labels in verschillende vormen waaronder veren en ballonnen.

Met die labels maak je in een handomdraai een leuke wenskaart met platen uit tijdschriften of patroonpapiertjes. De omschrijving daarvan met videos vindt je al op de website van vriendinnenonline. Kijk maar hier.



Ben je graag een beetje meer bezig met mooie dingen maken en zoek je een excuus om weer een nieuwe techniek toe te passen? Dan laat ik je graag zien hoe je met waterverf technieken weer een andere stijl wenskaarten maakt met deze zelfde downloads. Kijk maar hier: http://karinjoan.blogspot.nl/2016/02/gratis-download-voor-snelle-wenskaarten.html


dit veld niet invullen s.v.p.


Mis deze komende projecten met downloads niet. Schrijf je hier in voor mijn nieuwsbrief en je ontvangt direct toegang tot mijn gratis downloads en freebies!



Hartelijke groetjes



Ja, ik meld me aan
Voornaam*
E-mailadres*


dit veld niet invullen s.v.p.
en tot een volgend project,



         



4 opmerkingen:

Wies zei

Erg leuk Karin. Vooral de kaarten met veer vind ik prachtig. Kijk uit naar je volgende bericht met de downloads en waterverf technieken.
Groetjes, Wies

Ine-Miek Kleefstra zei

Mooie labels en teksten. Woensdagochtend is onze vaste knutselochtend, dus het kwam precies op tijd!!!!

Karin Joan zei

@Wies: superleuk dat ik je weer zo heb mogen inspireren en dankjewel voor je leuke reactie!
@Ine-Miek: wat leuk, een vaste knutselochtend! Ik hoop dat ik je daar vaker iets leuks voor mag geven.

Unknown zei

Leuk leuk leuk!! Thx!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...