01 augustus 2014

ZELFMAAK feestje - project 3



Hoi lieve ZELFMAKERS!!

Welkom bij het derde project van mijn 
online ZELFMAAK feestje!


Deze is echter alleen beschikbaar voor mijn Nieuwsbrieflezers.
Zij zijn uitgenodigd voor de VIP party! 
(de link staat in de nieuwsbrief)
Met ZELFMAAK video en gratis downloads en een Mini Give Away
Nieuwsgierig…?
Je hoeft je alleen maar in te schrijven!


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         

Heb jij een project gemaakt?
 Upload jouw foto dan hieronder in de Linky Tool. En vraag iedereen die je kent om jouw project te liken! De meeste Likes mogen kiezen uit de Give Aways!!
Hoe het werkt zie je hier: Linky Tool uitleg 

Claudia, Wies en Verie, wat leuk om te zien dat je je project al hebt toegevoegd! 

Het volgende project komt morgen om 19:00 online!
Maar ik zie je straks al graag op de VIP party!


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,





VOEG HIERONDER JOUW PROJECT TOE!
PS bij vermeend misbruik van deze Linky Tool, behoud ik mij het recht voor jouw link te verwijderen.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...