17 april 2014

Laatste Kans Give Away Canvas!


Hoi lieve allemaal!

Doe je al mee met mijn
  Give Away Canvas?
Dit is de laatste kans! Vanavond sluit ik de deelname al op Facebook.
Morgen (Goede Vrijdag) om 22:00 sluit de deelname hier op de blog, Youtube etc.

Sluiting deelname op vrijdag 18 april 22:00
Je kunt NU dus nog even snel meedoen!

klik hier


http://www.karinjoan.blogspot.nl/2014/04/give-away-zelfmaken-video-canvas-met-3d.html


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blog! Kijk ook altijd graag bij jou 'rond'! Ik vind je blog layout en kleuren ook zoooo ontzettend mooi, prachtig hoe alles zo mooi bij elkaar past. Helaas kan ik dit soort dingen niet zelf.
Daarom bewonder ik dit graag bij anderen! :-)
Groetjes,

Marjolein

ps. Fijne en gezegende Paasdagen toegewenst! Make it Count!

Daphne zei

Op mijn blog heb ik al wat aandacht besteed aan deze give away.
Ik vind hem zoooooo mooi en ik heb een poosje geleden al een reactie gegeven, wie niet waagt wie nooit wint, toch?!!
Lieve groet, Daphne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...