30 oktober 2013

Op mijn Facebook pagina

Hoi!

Even een kleine opsomming van de inspiratie die ik de afgelopen tijd weggaf op Facebook
Leuk als je volgt:
https://www.facebook.com/karinjoan.nl



Ik ben momenteel bezig met een nieuw video om te laten zien hoe ik Bloemen broches gemaakt heb. Zonder naald en draad!!
Leuk voor op een stoer spijkerrokje! Houd mijn blog in de gaten!


Vandaag heb ik mijn 2e nieuwsbrief verstuurd, met toegang tot de gratis download voor de snijbestanden voor de Alfabet Blokjes
Heb jij al toegang tot mijn Download Pagina?


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*







         

Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,

Karin Joan

         

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...