15 maart 2013

Lijnscrappen 8 - Cold hands, Warm Heart


Dit is het laatste deel in de videoserie Lijnscrappen.
Bekijk alle delen hier: Lijnscrappen

In deze video laat ik je op het eind ook een diashow zien 
met allerlei andere crafty dingetjes die ik gemaakt heb.



Lekker veel inspiratie dus. Ik wil in de loop van de tijd veel van die projectjes hier op mijn blog plaatsen. Ik vind het echt superleuk om dit soort dingen te delen.
Bekijk de eerste video dus zeker tot het einde uit.

 
Klik hier om de video te bekijken



Houd jij van craften?
Misschien vind je het dan leuk om mij te volgen.


of volg mij per mail,
vul je mailadres in, rechts in het menu >>


Ben je geïnspireerd? Dan hoor ik dat heel graag.
(dat inspireert mij weer om nog meer mooie dingen te maken  )
Laat hier een reactie achter
en likes op Youtube vind ook super!


Ik zie bezoek heel graag ook jouw blog. Laat je blogadres achter, dan kom ik ook eens kijken.

Geniet van je dag
en tot de volgende keer!

Groetjes,




10 opmerkingen:

Hann¥ zei

Prachtige serie heb je laten zien en wat ontzettend lief dat je er filmpjes van hebt gemaakt :-)
Ik ga nu naar de YT pagina....ben benieuwd naar het einde ;-)
Fijn weekend Karin...

Lieve groetjes,Hanny

♥Sanne zei

Vind de kaarten echt heel mooi. Het kleuren pallet past heel goed samen... de leuke fotos van jou en je zoontje, het thema winter en dat ze zo in slingervorm hingen insireerde mij het meest. Lijkt me namelijk zo leuk op een babykamertje ofzo in een bepaald thema. Hoewel ik niet zo in het scrapen ben en kaartjes maken zou ik toch wel is graag zo'n slinger willen maken =) Ben heel benieuwd naar de volgende serie mocht je die gaan maken en publiceren.

lieve groet Sanne

Hillie zei

Wat een mooi werk heb je gemaakt! Schitterend hoor. Ik krijg hier wel inspiratie van!

Unknown zei

Wat leuk!! Ik vind jouw manier van scrappen heel erg mooi! Alles matcht bij elkaar. Mooie serie heb je zo gemaakt.
Dank je voor je reacties op mijn blog!! Leuk om te lezen!

Pleuntje zei

Het is echt een prachtige serie geworden. En er komt vast nog veel meer. Je hebt volgens mij genoeg ideeën.
En ik zag ook zomaar mijn naam voorbij komen, dat vond ik echt heel bijzonder. Veel succes. En je houd je plekje op mijn blog, zodat er veel mensen van je kunnen genieten. XXX

Aartje zei

Hallo Karin Joan, via het blog van Creabest heb ik je videoserie van het lijnscrappen gevolgd. Prachtig om te zien. Nu ook jouw blog opgezocht en me aangemeld als volger. Ben benieuwd wat je nog meer voor moois gaat laten zien,
Groeten, Aartje

Karin Joan zei

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties, dames. leuk!!

@Sanne,
Een lijnscrap voor de babykamer is een geweldig idee. Ik ben ook -nog- niet van het scrappen, maar dit is juist een eenvoudige start.

@Hillie,
leuk om je te inspireren!

@Pleuntje,
wauw! dat is zooo lief van je!!
dank je wel!!

@Aartje,
Welkom!! Zo leuk dat je volgt. Ik heb jouw blog inmiddels ook ontdekt.






Daphne zei

Wat een verschrikkelijk mooi blog kom ik hier tegen.
Meteen je volger geworden, TOP!!!!
Lieve groet, Daphne

Karin Joan zei

Hartelijk welkom, Daphne, leuk dat je volgt!! En bedankt voor je lieve complimentje :-)

Bibi zei

Zo leuk en lief!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...