31 januari 2013

Labels en Kant


Labels (ook wel tags genoemd) van Kraft papier combineren heel mooi met kant. Ik gebruikte lint en rub-ons. De warme aardekleur van het Kraft in combinatie met het intrinsieke ontwerp van het crème kant werken in mooi contrast met elkaar. Een stempel met een mooie tekst of een crème ornamentje, geven het labeltje focus. De hartjes maakte ik zelf van klei.




De labels werken overal in je interieur. Ik prikte er een met een speld in de leuning van de sofa. De andere legde ik in een mandje van gaas, waar het een stilleven vormt met andere mooie accessoires. De laatste siert een schemerlampje.





Ik hoop je weer geïnspireerd te hebben.
Reacties en vragen zijn van harte welkom.

Lieve groetjes,
Karin Joan


Wil je toegang tot mijn GRATIS downloads?
 En wil je op de hoogte blijven van wat ik maak en deel? 
Schrijf je dan in voor mijn Nieuwsbrief!

Ja, ik meld me aan
Voornaam
E-mailadres*




Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!




         
dit veld niet invullen s.v.p.
.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...