13 oktober 2015

En de winnaars zijn...


Hoi lieve allemaal,

bedankt voor het meedoen met mijn webshop give aways hier op de blog, op youtube, facebook, instagram en twitter. Zo jammer dat je niet iedereen kunt laten winnen... maar ik ga bij deze wel 3 dames heel blij maken... scroll naar beneden!!!






Het webshop pakketje van Passiebloom is gewonnen door: Esther van www.vankoos.blogspot.nl


Het webshop pakketje van Patch & Paper  is gewonnen door: Hettie Veenstra-Huizinga 


Het webshop pakketje van Villa Madelief  is gewonnen door: Elle et Moi 


Hartelijk gefeliciteerd dames! Stuur mij aub een mail, dan zorg ik dat de pakketjes bij jullie terecht  komen:


Iedereen, nogmaals: superbedankt dat je hebt meegedaan!!
En ook dank aan de mooie webshops die ik onder jullie aandacht mocht brengen.

   
   



Hartelijke groetjes
en tot een volgend project,



         


2 opmerkingen:

Inge zei

Gefeliciteerd dames!

Karin Joan zei

bedankt voor je leuke reactie Inge!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...